Puffy sleep

Nu mai e mult si se apropie si 6 decembrie, vine Mos Nicolae, iar eu n-am mai primit de ceva timp ceva de la el. De altfel nici anul acesta nu cred ca voi primi ceva de la el, am cam trecut de varsta copilariei, cand prieam de toate in ghetute, insa am sa imi fac singura cadou doua, trei lenjerii de pat. Am intrat pe http://www.homex.ro/lenjerii-de-pat/ fiind la indemana, avand mereu promotii, si produse de buna calitate.

1Si norocul imi surade in fata, nici nu am intrat pe site, si ce vad ? oferta de lenjerii de pat 1+1 gratis la HomeX, se putea sa prind o oferta mai buna de atat? Ei bine nu cred. Chiar am gasit mai multe modele de lenjerii de pat frumoase, cand imi plac, din material de buna calitate, bumbac, asa ca nu am mai stat pe ganduri. Daca tot voiam doua, trei lenjerii de pat noi, si am prins oferta asta, mi-am facut comanda de doua lenjerii de pat, dar  am sa primesc patru lenjerii de pat, conform promotiei.🙂 Asta numesc eu o seara norocoasa, si un site cu promotii fara concurenta. Si totusi, cred ca anul acesta chiar o sa primesc ceva cadou de la Mos Nicolae. Pe langa preturile de bun simt si nenumaratele promotii, am apreciat mereu la Homex faptul ca poti returna produsele in termen de 14 zile in caz, ca ceva nu corespunde.Din fericire pana acum, nu am avut nici o problema si toate produsele au fost de buna calitate si  identice cu ceea ce am vazut pe site. Livrarea este mereu rapida, iar transportul gratuit, produsele fiind trimise prin curier rapid. Si cum nu imi place sa stau cu bani lichizi, am achitat online comanda, ca de obicei, fara probleme. Abia astept sa ajunga noile lenjerii de pat, mereu am un somn mai odihnitor, cand am o lenjerie de pat, noua.
Daca tot am gasit lenjerii de pat la o super oferta, mi-am zis, ca trebuie sa arunc macar un ochi si dupa decoratiuni interioare, doar mi-am luat lenjerii de pat 3D sau poate chiar dupa o piesa, doua de mobilier. As vrea ca Mosul sa fie mai darnic, anul asta.

Leave a Reply

