Calatorii

1Am avut o saptamana foarte grea si aglomerata la munca, dar in sfarsit a venit si weekendul si ma pot relaxa in voie. Nici nu s-a terminat bine programul vine, ca deja ma vedeam acasa stand in pat, rasfoind cateva pagini, ca mai apoi sa ma uit la un serial sau sa vad ce mai este nou pe facebook. Asta in timp ce am auzit cativa colegi care vorbeau despre o excursie la Frankfurt, Germania. Stateam eu si ma gandeam putin, cum colegii mei vorbesc despre excursii pana in Germania la Frankfurt, iar eu ma gandeam ce bine o sa fie acasa, in patul meu cald, o ceasca de ceai fierbinte si o carte buna. M-am gandit sa ma uit pe internet sa vad cat costa un drum pana in Germinia la Frankfurt, si am gasit bilete de avion la super pret. Nu mi-a venit sa cred, ce oferta, mai bine zis ce oferte de nerefuzat au cei de la Aerolines.

Am gasit bilete de avion Germania, la un pret extraordinar, si foarte accesibil. Stiu unde imi fac vacanta Iarna aceasta, mi-am zis. Poate ca nu chiar toata vacanta, dar trei zile, tot am de gand sa merg sa vizitez Frakfurt. Acesta este al cincilea oras ca marime din Germania si este recunoscut in primul rand ca centru financiar, comercial si cultural. Germania este reprezentata cu succes de aceasta metropola. Zgarie-norii reprezinta un peisaj pe care nu il uiti prea curand. Apoi, dintre toate atractiile turistice, monumentele istorice, se remarca si biserica Sf. Paul, care adesea este impanzita de turisti.

Frankfurt  este un oras intre traditional si modern. Este adesea comparat cu Manhattan. Aeroportul din Frankfurt este unul dintre cele mai aglomerate din Germania. Este situat la 12 km de Frankfurt pe Main.Iar pentru cei care nu vor sa mearga cu taxiul,  avand in vedere tariful, pot cu usurinta sa aleaga transportul in comun, mai precis autobuzele care opresc in statii in apropierea aeroportului sau trenul.

La o plimbare cu masina incepi sa te intrebi daca ai aterizat in Germania sau te aflii cumva la Chicago cand te vezi inconjurat de zgarie-nori si de frumoasele fantani arteziene care dau o nota de modernism si naturalete.  Abia astept sa gust din mancarea foarte apreciata din Frakfurt, si sa pot urca in Main Tower, un bloc inalt de 200m de unde poti admira turnurile gemene si impresionantul Eurotower.

Leave a Reply

