Finaluri

12143214_845156718933140_1126904499085405799_nAi sters finalul intr-un mod ireversibil. Mi-am urcat zidurile unul cate unul din nou. Mi-am tapetat peretii sufletului cu amintiri amare pentru a nu cadea din nou in ispita. Stiu cat dor sentimentele si nu as mai face fata inca unei batalii pierdute. Stiu cat m-au ingenuncheat visele, stiu cum mi se inunda sufletul dupa ce strainii pleaca cu tot cu inima mea intr-un labirint fara iesire. Stiu ce-nseamna fuga pana-n focurile iadului doar pentru a ma mai incalzi putin. Stiu ce inseamna nopti transformate in nesfarsite zile, stiu ce inseamna sa-mi frang singura inima crezand ca alerg spre fericire.

Stiu ce inseamna priviri care te fierb la foc mocnit. Le-am aplicat de-atatea ori pe un el sau altul. Am ars suflete si mi l-am ars pe-al meu de nenumarate ori. Focul e singurul in urma caruia nu ramane decat abisul. Vantul spulbera orice urma de cenusa. Uneori raman semne. Semne de lupta, arsuri, aripi zdrobite, lacrimi inecate, cuvinte nespuse, povesti care nu apuca sa mai vada lumina zilei.

Ne-am distrus unul pe altul. A trecut atat de mult timp. Se simte de parca ar fi fost ieri. Fara suflet ma simt de cand ma stiu. Schimbarile nu sunt prea mari. Oare te-ai intrebat vreodata cum ar fi fost sa raman? Nici eu nu am facut-o.

3 thoughts on “Finaluri

Leave a Reply

