Dezirabila

The_Soulless_Woman____by_shaliaraCamasa ta pe o piele seducator de fina. Acordurile diminetii printre soapte mult prea dulci. Ganduri pacatoase si zambete ce te imbie sa cazi in ispita. Cand vreodata ti-a batut pacatul la usa aratand indezirabil?

2 picaturi dulci facandu-si loc dupa ureche, un strat rosu ce avea sa-mi mangaie buzele, perle in care si-acum am incastrat lacrimile, zambete care s-ascunda bucati lipsa de suflet, masti care sa nu-mi tradeze aripile innegrite din cauza sufletelor asasinate in timp.

Aceeasi rochie neagra, aceleasi dresuri fine, aceleasi tocuri ametitor de inalte si tu privindu-ma in departare. Acelasi impuls nebun de a-ti asasina sufletul in mijlocul strazii. Acelasi impuls nebun de a-ti vedea sangele pulsand ametitor sub vene. Acelasi impuls nebun ca pe langa rasuflare sa-ti opresc si inima de tot. Sa te uiti la mine, implorand o noapte, o zi sau mai mult timp. Sa te uiti la mine si sa-ti dai seama ca nu-ti voi apartine vreodata.

Avea sa fie un complot. Aveam sa-ti macin sufletul zi dupa zi, sa-ti tatuez numele meu sub piele, sa-ti las rani pe suflet si sa beau un pahar de vin in cinstea asasinarii unui suflet nevinovat. Eu sunt deja vinovata de multe, tu vei fi, in curand. Ma vei privi, imi vei cunoaste toate constelatiile trupului, imi vei memora cele mai ascunse dorinte pentru a le duce cu tine, acolo, unde nimic nu va mai conta.

Noaptea imi ascunde aripile. Iluzia de-a fi un inger se va destrama la primul rasarit de soare.

Leave a Reply

