Saruturi.

img_0151Tacerea a fost mereu cel mai asurzitor tipat pe care l-am avut. Prea greu de vazut pentru tine, prea mult pentru mine. Amandoi am iubit cand am vrut, in nici un caz atunci cand a trebuit. Da, probabil imi vei spune ca nu trebuia sa existe un moment sa ne iubim, dar a existat. Eram prea ocupati sa ne reprosam nimicuri, incat l-am ratat cu o perfectiune intangibila.

Nu mi-am dat seama ca s-a terminat decat tarziu de tot, poate prea tarziu. Vorbesc despre momentele in care te priveam si-mi aminteam de tot ce traisem cu tine, langa tine. Amintirile erau perfecte, prezentul insa intrase intr-o stare de putrefactie. Miros de reprosuri la orice pas, indiferenta clipa dupa clipa, lacrimi ce nu se mai opreau, departe de ochii tai.

Mereu am fost o naiva. Mereu am fost sigura ca visele pot deveni realitate, insa niciodata nu m-am gandit ca si cosmarurile sunt tot visuri. Nu te pot judeca. Ambii am pacatuit diferit. Eu pentru ca-mi vedeam alaturi de tine restul de viata si inima, iar tu pentru ca vedeai in mine ceva ce eu nu as fi putut fi vreodata. Probabil ca mereu cand iubim pe cineva, avem asteptari prea mari, vise prea intense, zambete mult prea fortate.

Cand e sa pici in pacat nu o vei face alaturi de cineva cu coarne si cu pelerina. O vei face alaturi de cel care implineste tot ce ti-ai dorit tu o viata intreaga. Alaturi de cel care are bifate toate must have-urile de pe lista ta.

Baby, esti inca o poveste pe care n-o mai pot rosti. Pe care o uit de la o zi la alta si care aparent nu se mai sfarseste. Razboiul asta pe care-l purtam toti intr-o anumita perioada a vietii, m-a schimbat zi de zi. Plecam la batalii deja pierdute, capitulam in numele sufletului si uitam de mine in fiecare zi. Mereu am fost realista. Stiam ca nu pot cumpara dragostea, dar am preferat sa uit ca pot intra in faliment pentru ea.

Te sarutam de parca trecutul nu mai exista. Iti amintesti? Ti-am pastrat amintirea intacta, atat de mult, atat de intens, atat de implicata incat ma durea tot. Daca m-ai fi intrebat ti-as fi raspuns. Ti-as fi raspuns ca ma doare pana si aerul pe care-l respir, ti-ar fi raspuns ca ma dor oasele de greutatea amintirile ce le port, ti-as fi raspuns ca ma dor planurile noastre care nu au prins contur vreodata. Ti-as fi spus ca ma doare tot, dar nimic in mod special.

Baby acum nu ma mai poti atinge. Nici tu, nici altcineva.

Acum nu mai capitulez pentru ca nu mai am nimic de pierdut. Acum sunt imposibil de invins.

One thought on “Saruturi.

Leave a Reply

