Profesionalism

Vinerea trecuta mama m-a sunat si m-a rugat sa trec pe la ea sa bem o cafea, pentru ca are sa-mi spuna ceva. Imediat ce am terminat cu serviciul am mers direct la ea. Se pare, ca nici data trecuta mama nu a reusit sa rezolve toate problemele legate de afaceri dintre ea si partenerul ei strain, si are nevoie si de data aceasta de ajutorul meu. Pentru a nu stiu cata oara, mama are nevoie sa o ajut cu niste acte si cu traduceri legalizate, ale acestora.

1Fostul partener de afaceri al mamei mele este un turc, insa intre cei doi lucrurile nu sunt deloc roz. Cu toate ca afacerile au mers destul de rau pentru toata lumea, si nu este vina doar unui actionar din firma pentru acest lucru, cu atat mai putin a mamei mele, partenerul acesteia este de alta parere. Cumva trebuie rezolvata si aceasta problema. Eu nu pot insa decat sa o ajut cu traducerea si legalizarea actelor.

Deoarece mama avea nevoie mai repede ca cineva sa faca acest lucru, si nu lucram decat cu oameni serios, am ales ca intotdeauna academia de traduceri. Acestia sunt mereu seriosi, si duc orice treaba inceputa la bun sfarsit, fara batai de cap si costuri suplimentare, asa cum se intampla in randul amatorilor, care nu fac altceva decat treaba de mantuiala. Este vorba despre cea mai mare echipa de traducatori specializati din Romania, si de peste 300 de traducatori nativi si autorizati. Avantajul este ca poti comanda traduceri din orice localitate din Romania sau din strainatate, iar livrarea este rapida, inclusiv prin curierat national sau international. Raportul calitate/pret al serviciilor este excelent.

Traducerea legalizata este o munca destul de minutioasa. Prima etapa este traducerea documentelor de catre un traducator autorizat de Ministerul Justiei din Romania. Urmeaza pregatirea documentelor pentru legalizarea traducerii, operatiune efectuata bineinteles de catre academia de traduceri. Iar mai apoi deplasarea si pana la si de la notar, pentru legalizarea traducerilor. Legalizarea notariala are loc la notarul din apropierea biroului academiei de traduceri.

La doar cateva zile dupa ce am luat legatura cu academia de traduceri, acestia m-au contactat spunandu-mi ca au terminat treaba. Exact asa cum ma asteptam, ultra-rapid si servicii ireprosabile, de nota 10, calitate garantata. Desigur, in aceste doua, trei zile, mama mi-a dat cateva telefoane, ca sa se intereseze, ca totul decurge ca la carte. Ei bine au venit si documentele, traducerile legalizate, urmeaza sper eu, sa rezolve problemele cu partenerul ei de afaceri.

Leave a Reply

