Unghiute

Weekendul acesta a fost foarte lejer la munca, si imediat cum terminam programul am decis sa iesim cu fetele in oras, ca in fiecare weekend de altfel. La munca, fetele, suntem mereu atente una la cealalta, si astazi am vazut la Loredana, o culoare absolut superba de oja pe unghii.Bineinteles ca nu am rezistat si am intrebat-o despre manichiura, si ce oja foloseste. Loredana mi-a spus ca a folosit oja semipermanenta. I-am spus ca foarte multa vreme nu am mai folosit o oja semipermanenta, insa Loredana m-a asigurat, ca ceea ce foloseste ea este de cea mai buna calitate.

1Oja se apllica foarte usor si rapid, datorita pensulei de foarta buna calitate, si se aplica foarte simplu, la fel ca un lac de unghii traditional, si se autoniveleaza. Aceasta nu necesita baza sau top coat si nici degresare cu cleaner. Unghia naturala se pregateste doar prin pilire foarte delicata cu buffer-ul. Loredana foloseste mai multe oje semipermanente 3 in, fara degresare, fara top si fara baza.  Avantajul acestor oje este ca ofera un luciu intens, care nu se estompeaza in timp, acesta mentinandu-se pana la 4 saptamani. Este suficient un singur strat, maxim doua, in loc de 4, asa cum este normal, iar uscarea se poate face atata la lampa UV, cat si la lampa LED.  Daca aplicarea este usoara, nici indepartea nu este mai grea. Indepartarea nu necesita pilirea unghiilor, si este foarte rapida, dureaza maxim 5 minute.

Loredena, se pricepe destul de bine la manichiura, insa aceasta chiar doreste, sa faca si un curs de manichiura si sa se implice mai mult, intrucat ar vrea sa schimbe jobul de la birou, cu cel de la salon, aceasta vrand chiar sa isi deschisa un salon, chiar la ea acasa, aceasta stand intr-o locatie foarte buna.

Bine ca Loredana e o zapacita, ba vrea actorie, ba manichiurista, ba make-up artist. Niciodata nu stii ce o apuca. Eu as inclina destul de mult pe aptitudinea ei de actrita, dar in fond fiecare face exact ceea ce ii place. Probabil din acest motiv ne si intelegem atat de bine: suntem haotice, zambarete si mereu puse pe-a incerca lucruri noi.

Am aflat de la ea, de amalia. Si am vazut foarte multe oje si alte lucruri ce tin de tin manichiura, minunate, la ei pe site, si totul la un pret accesibil. Chiar au preturi de bun simt.  M-am mai interesat putin de acele oje semipermanente 3 in 1, si mi-am luat si eu doua. Am vazut ca transportul este rapid, acesta avand loc prin curier, iar plata are loc la ramburs, in momentul primirii coletului.

Leave a Reply

