Shopping turul 2

Nu exista seara de sambata sau vineri seara sa nu ies cu fetele undeva prin oras la distractie. O iesire intr-un restarurant sau o cafenea, ca mai apoi sa mergem in club, asa cum s-a intamplat si in seara aceasta. Ei bine cu atatea iesiri, si nu doar iesiri, cat si alte evenimente, zile de nastere, am ajuns sa imbrac cam toate rochiile din garderoba. Pentru zilele de nastere si alte evenimente mai speciale, am nevoie de cateva rochii lungi, care sa isi faca loc in garderoba mea, cat mai curand.

1Eu ca femeie nu pot sa imbrac de prea multe ori, asta insemanand chiar si de doua ori , aceeasi rochie, atunci cand trebuie sa merg undeva, daca nu trec cel putin cateva luni. Poate ca sunt pretentioasa si sunt, dar asta e, si nu este nici o problema. Chiar daca nu port orice, si selectez ca rochiile sa fie de cea mai buna calitate, stiu magazinul perfect, unde imi pot gasi mereu rochii noi si frumoase si anume lahttp://www.helenboutique.ro/,  acestia au mereu rochii foarte frumoase de buna calitate. Materialele din care sunt confectionate rochiile, sunt de cea mai buna calitate, la fel si croiala care este foarte bine aleasa intotdeauna, indiferent de rochie, si este facuta de asa natura incat sa avantajeze persoana care imbraca rochia. Pot spune ca mi-am gasit des rochii frumoase la ei.

Imi place foarte mult ca rochiile sunt exact ca in pozele de pe site, fara niciun efect de defecte, culorile, croiala, rochia, toate sunt exact asa cum se vad pe site. Apreciez foarte mult acest lucru, in special cand imi comand haine online. Rochiile ajung mereu in conditii bune,  iar transportul este mereu rapid, acesta facandu-se prin curier.

Am vazut o rochie absolut superba. Cu toate ca mereu vad cate ceva, si spun “vai ce rochie superba”, chiar am vazut o rochie lunga, crem, extraordinara. Vreau sa spun ca apreciez foarte si faptul cam modelele de la Helenboutique, nu sunt lipsite de forme si parca sunt perfect alese, pentru a purta o anumita rochie. Imi este foarte usor, sa vizualizez in cum as arata purtand o anumita rochie, doar uitandu-ma la pozele de pe site.Dupa cum spuneam am vazut o rochie superba, asa ca nu am mai stat pe ganduri. Oricum aveam de gand sa imi iau cel putin o rochie noua, pentru ca am epuizat tot ce aveam in garderoba. Totul a decurs fara probleme, la fel ca intotdeauna. Am platit fara nici cea mai mica problema online, iar rochia a ajuns la mine in aproximativ doua zile. Este superba, si sunt sigura, ca nu o sa treaca mai mult de o saptamana, sau doua, pana se iveste un eveniment, iar eu am sa defilez pe covorul rosu.

Leave a Reply

