Bei un ceai?

Stiti ce imi place mie cel mai mult toamna ? Toamna, pentru ca vremea se raceste, cel mai mult imi place sa imi fac un ceai cald si sa citesc o carte, sau ma uit la un serial. Imi place sa ma asez comod pe canapea, sau in pat, si sa savurez un ceai bun. Am acasa zeci de cutii cu ceaiuri dea cea mai buna calitate, fiecare cu un gust diferit.Este un deliciu sa savurezi un cea mai bun, divin chiar. Poate sa iti dea toate papilele gustative si sinusurile peste cap, cu gustul si aroma puternica, a acestuia. Am si o colectie frumusica de ceainice acasa, insa mi-am spus ca a venit vremea sa ma uit iar dupa cateva ceainice noi.

1Stiind ca mama este o mare pasionata de cea si ea, am trecut pe la ea sa vad cea ceainice si-a mai luat, si daca nu cumva, a descoperit un nou sortiment de ceai, cu un gust divin. Cand am ajuns pe la mama aceasta doar ce se asezase, si se relaxa cu un ceai si o carte noua in fata. Mama mi-a spus ca de la o vreme este interesata de ceaiuri bio, si ca aceasta ar avrea sa inlocuiasca toate ceaiurile sale preferate numai cu ceaiuri bio. Cum sa inlocuiesc eu toate ceaiurile mele preferate ? I-am raspuns. Ei bine, mama m-a rugat insistent sa servesc o ceasca din ceaiul si sa ma conving singura de gustul si aroma foarte placuta a acestuia. Trebuie sa spun, ca avut dreptate, mi-a placut foarte mult ce am servit la ea, si m-a pus putin pe ganduri.

Intre timp am plecat inapoi spre casa, si aveam in minte un singur gand. Ce ceainic sa aleg ? Nu, nu, nu, a fost bun ceaiul servit la mama, dar eu tot la un ceainic ma gandesc. Inainte sa plec la mama am vazut pe internet doua ceainice, superbe, si nu eram sigura pe care dintre cele doua sa il aleg. Oricum ar fi nu pot sa gresesc cu niciunul ambele sunt superbe. Deci, am vazut doua ceainice superbe la homex. Ambele la reducere, si din ceramica de cea mai buna calitate. Am ales pana la urma un ceainic cu o forma mai speciala. Asa cum m-am obisnuit, am platit fara nici cea mai mica problema online, si in doar doua, trei zile, am putut sa ma bucur de noul meu ceanic, si intre timp, am descoperit si eu un nou ceai, cu o aroma si un gust divin.

Leave a Reply

