Shopping

Daca foarte multi ani de zile am purtat doar negru, tinuta business, sau rochii si fuste negre, elegante alaturi de o pereche de tocuri, in ultimul timp am inceput sa redescopar cat de bine te simti alegand o tinuta casual,sport. Am iesit la o cafea cu un prieten, surprinzator, dar mi-a placut foarte mult la el, o sapca. Avea o sapca foarte fashion, un accesoriu chiar frumos. L-am intrebat de unde o are, si mi-a spus sa ma uit aici dupa sepci new era.

sapcaCred ca am descoperit raiul sepcilor pe pamant sau cel putin asa aveam impresia. Sepci SnapBack, FashionMob si nu numai. Deci nu sunt adepta sepcilor rap sau new era, dar chiar mi-a placut ce am vazut. Am vazut chiar multe lucruri interesante, printre care niste camasi slim fit  super si la super pret. In general nu ma uit pentru camasi doar pentru mine ci si pentru prieteni. Si cum se apropia ziua unui prieten, care stiu ca poarta numai camasi, probabil nici daca am merge la un meci de tenis, nu ar purta altceva, o camasa, cred ca ar putea sa fie cadoul ideal pentru el. Modele sunt frumoase si preturile mai mult decat accesibile, chiar mici, si cu toate aceste materialele sunt de calitate. Denim sau 100% bumbac.

Am vazut niste jackete de piele, si chiar si cateva paltoane dragute. Ma gandesc ca nici cu o geaca de piele nu as putea sa dau gres, stiu ca poarta asa ceva, si pana la urma cui nu ii plac gecile de piele ? Pe de alta parte, de ce sa ii iau ce ii place lui, sa nu ii fac cadou ceva ce imi place doar mie ? Daca stiu ca este  innebunit dupa camasi, as putea sa ii cumpar un tricou. Au tricouri foarte faine, din materiale de foarte buna calitate, si de asemenea la preturi mici. As putea sa rezolv cu un tricou si un trening. Pentru ca nu m-ar mira, daca si atunci cand iese la fotbal cu baietii, sa mearga tot in blugi. Il cunosc destul de bine, si stiu ca de ani de zile, nu a mai purtat tricouri, si cu siguranta un trening ii lipseste, si fiind de la mine, cu siguranta o sa il poarte. Poate asa se mai apuca de sport, intre noi fie vorba, nu ar strica sa se tina de sport. Cativa ani. Legat de accesorii au niste ochelari foarte draguti, si la super pret.

Imi place foarte mult sistemul lor “Call Back” imediat, dupa ce plasezi o comanda, un operator te va contactata pentru a cere informatii suplimentare in legatura cu inaltimea si greutatea pe care o ai, astfel este imposibil sa existe probleme cu masurile.Imi place ca au preturi foarte mici, suport in alegerea marimii, politica de retur, livrarea este rapida si transportul este gratuit.

Leave a Reply

