Vacante

Weekendul trecut am fugit de aglomeratia orasului impreuna cu cativa prieteni si colegi, si am plecat la munte unde ne-am distrat pe cinste, dar as fi preferat sa stiu din timp de drumetia aceasta, deoarece mie mi se pare mult sa urc si 4 etaje.Baietii erau in largul lor, la un moment dat, cred ca au si uitat de noi. Nu stiu exact ce jucau, dar aveau o tinta la o distanta destul de mare, acestia facand concurs care tinteste mai departe cu arcul sau ceva ce semana cu un arc, fiind un alt motiv de lauda pentru Alex care comunica toate rezultatele printr-o statie radio Alan 42 de la distanta. Daca ne-am luat statie, acum sa o folosim.

111Practic am iesit mai mult la un picnic si o drumetie, am stat cu fetele de vorba, in zona in care am mers, aveam zero semnal la telefon, bine o liniuta acolo cat sa dai un telefon poate ca mai aveam,cand si cand, dar internet, ca sa intri pe facebook, sau sa-ti citesti emailurile, nici vorba de asa ceva. Evident Alex, radea de noi pe chestia asta, dupa ce si noi am ras de el, neintelegand de ce are o statie radio la el si de felul in care era imbracat. Dupa ce am ajuns pe munte, am inteles,  ca avand statie radio, mai poti sa comunici ceva cu cineva. Smartphone-ul e bun si el, dar mai mult pe post de oglinda si pe post de aparat de fotografiat, cam atat. Dar daca era bun pe post de oglinda, ca sa-ti verifici coafura si machiajul este suficient,nu trebuie sa faca mai mult.  Asta si din moment ce noi fetele credeam ca mergem la o pensiune cu restaurant ceva, dar efectiv noi am mers la picnic si o drumetie. Dar nu aveam nimic de reprosat, baietii sau ocupat de tot in privinta aceasta,aveam mancare de toate felurile, dulciuri, prajituri, suc, cafea, un cherry .Dar puteau sa ne spuna si noua de prima data, nu pe drum, ca mergem efectiv la un picnic si atat ca sa avem o tinuta sport potrivita pentru urcat pe munte. Noi credeam ca picnic inseamna un popas pe drum de cateva minute, dar nu a fost asa.  Si aveam colege in tenisi, in sandale si cu tocuri. Perfect pentru o drumetie pe munte, bine ca a fost un traseu usor, adica am mers mai putin pe jos, si mai mult cu masina, si intr-o zona cat de cat amenajata, adica aveam niste mese si bancute din lemn.

Am zis sa ne aventuram mai mult prin padure, pana s-a facut seara, si aproape ca ne-am pierdut. Zero semnal la telefon, noroc ca si ceilalti colegi aveau statii radio la ei,  si asa ne-am inteles.Adica cei mai nebuni erau bine pregatiti si au mers singuri in fata, altii au stat mai in spate sa tina pasul cu noi fetele, ca doua, trei erau in tenisi si restul in sandale sau cu tocuri. Abia puteau sa mearga, sa faca doi pasi prin padure pe munte, nici vorba de alergat. Dar nu ca asta ar fi fost vreo problema pentru Alex, si altii ca el care au venit in echipament ca de militar, cu bocanci, si care purtau mandrii statiile acelea radio la brau. Tare mi-as fi dorit sa se intoarca si camuflati din padure, dupa ce au facut cunostinta cu o groapa plina cu noroi, sau o mlastina. :)) Gluma e gluma, dar daca nu aveau colegii statii radio, nu stiu cum mai comunicam noi in padure, pentru ca sigur nu mai ajungeam la masini. Am zis ca data viitoare, daca cumva ne mai aventuram intr-o astfel de iesire la munte, o sa venim pregatite si noi cu statii radio, si putem sa ne descurcam si singure, iar pe colegi ii lasam in fata sau in spate, depinde din ce directiile vin animalele salbatice. :))

Am gasit statii radio la promotie pe cbmania, statii exact cum avea si Alex, de calitate, la preturi decente, iar livrarea se efectueaza rapid prin curier,se pot achizitiona lejer cu cardul online, chiar si in rate, iar in caz de neplaceri produsul se poate returna, fara griji.

Leave a Reply

