Cosul de legume

Este infernal de cald afara si am o groaza de treaba, programul de la munca s-a schimbat si el, si cu toate astea mama m-a rugat sa ii caut frunze de patlagina, i-am raspuns bine iti caut, dar eu nici macar nu stiu cum arata, insa am sa ma straduiesc sa gasesc pe undeva, pe internet mai intai, ca nu stau pe caldura asta sa caut prin oras, sau prin gradini.

115Chiar nu stiam la ce se foloseste patlagina, asa ca am cautat si informatii pe internet despre aceasta.  Se pare ca patlagina este cunoscuta mai mult ca o buruiana si apare peste tot, mai ales acolo unde speri sa nu fie. Daca ignori acest aspect, descoperi in patlagina o planta vindecatoare.Patlagina se recomanda pentru tratarea febrei fanului, dar si pentru congestia in piept.Aceasta mai este buna pentru a calma tesuturile iritate si inflamate ale tractului respirator, digestiv si urinar. Ceaiul se recomanda pentru tuse, colita, cistita, urinari dureroase si colon iritabil.

Avand in vedere ca mama vrea frunze de pataglina, si din ce am citit ceaiul este bun pentru tuse, cred ca pentru asta vrea sa foloseasca pataglina. Judecand ca tusea putin la telefon, si dupa faptul ca in urma cu 2 zile, se lauda ca  a mancat, doar doua, trei kg de inghetata zilele trecute. Sincer ma asteptam sa aiba nevoie de un ceai verde, dupa atatea calorii, dar nici cu gatul se pare ca nu sta prea bine.

I-am gasit pana la urma pe internet frunze de patlagina uscate, si a spus ca este perfect asa, deoarece vrea sa isi faca ceai. De la kg alea de ingheata, vrei sa iti faci ceai, i-am spus. A inceput sa rada, zicandu-mi ca eu i-am spus ca nici nu stiu cum arata patlagina, si acum stiu si la ce se foloseste. Doar nu era sa ii caut ceva, daca nu stiam la ce se poate folosi. Bine ca aveam o idee ca este o planta medicinala sau folosita pentru diferite tratamente, dar cam atat.

Am comandat de pe internet, cei de la cosuldelegume, avand preturi de bun simt, iar tot ceea ce se gaseste la ei este productie ecologica, acestia folosind soiuri heirloom. Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 100 roni, sau pentru comenzi mai mici se percepe o taxa de doar 15 roni, ceea ce este convenabil oricum, avand in vedere produsele de calitate si ecologice, la preturi chiar de bun simt, in general aceste produse avand preturi foarte piperate.

Leave a Reply

