Ca-ntre fete

Zilele trecute m-a sunat o prietena si totodata o buna colega din facultate, si mi-a spus ca tocmai si-a implinit un vis.In sfarsit s-a mutat la casa, adio vecini galagiosi, probleme de la etajul superior sau vecinii imediat de mai jos, toate problemele au disparut. M-a rugat daca nu pot sa o ajut cu amenajarea exterioara, dar chiar si cu cateva sfaturi legate de interior, stiind ca eu mereu dadeam sfaturi despre orice, oricui are bun simt sa ma intrebe.Pe partea de amanejare exterioara are indoieli cu ce tip de pavaj sa foloseasca, si ce anume ar arata cel mai bine in fata casei.

1Si am inceput cu intrebarile, macar sa aflu ce ii place. “Ana ce culoare ai vrea sa fie pavajul ? tinand cont ca actuala culoare a casei este rosu caramiziu cu gri deschis?”. Bineinteles, ca raspunsul a fost pe masura, “rosu as vrea sa fie” a raspuns Ana, aceasta a mai adaugat, ca in special o intereseaza sa fie materialele de calitate, vrea sa amenajeze doar o data in gradina, nu de cinci ori.

Fara a sta prea mult pe ganduri, am ales Europav. De ce am facut aceasta alegere ? Simplu, am mai lucrat cu ei, sunt rapizi iar serviciile se ridica la nivelul asteptarilor si sunt de inalta calitate, si totul la preturi de producator. Acestia asigura transport in toata tara, pun la dispozitie o echipa dedicata si experimentata pentru montaj, deci din start te scutesc de a cauta alti meseriasi, asta insemnand timp si bani economisiti cat se poate de usor, si in ultimul rand, au o experienta de 16 ani.2

Ana m-a invitat pana la ea acasa, sa vad mai bine locul si cum arata exact casa, si gradina ce urmeaza sa fie pavata, intrucat data trecuta ne-am intalnit la o cafea in oras si doar mi-a aratat cateva poze, putin neclare. A incercat sa imi explice verbal si pe o agenda cum arata casa si gradina, dar din nefericire, Ana nu este nici un bun profesor de desen si nici arhitect, asa ca nu am inteles mare lucru, dar am spus ok.🙂

Eu am ales un tip de pavaj cu model floare, de culoare rosie, si un alt tip de pavaj,ce are ca model un cerc si o stea, culoarea gri/rosu de data aceasta, ca backup in caz ca nu ii place prima varianta. Acum ramane ca Ana sa aleaga exat modelul care ii place cel mai mult. Oricum aceastea se potrivesc cel mai bine cu casa si gradina ei.

Leave a Reply

