Bijuterii

Si in curand urmeaza sa am o sarcina foarte grea de indeplinit. Ce poate sa fie oare ? Cadoul perfect, pentru ziua mamei, dar din fericire pentru mine, nu a mamei mele ci mama unei prietene, deci am sanse sa o scot la capat si cu asta. Nu acelas lucru pot sa il spun si in cazul in care trebuie sa aleg ceva pentru mama, gusturile mele sunt la un nivel foarte inalt, dar mama o intrece si pe zeita frumusetii Afrodita, cu gusturile si pretentiile ei. Din ce am inteles de la Nicoleta, aceasta ar vrea sa ii ia mamei ei un colier, dar nu orice colier, pentru ca pana aici totul suna banal.

112Doamna Anastasia mama Nicoletei, apreciaza foarte mult bijuteriile handmade, si unicitatea acestora, nu orice copii chinezesti, asa zise bijuterii handmade, si daca se poate sa fie aproape in totalitate handmade. De asemenea, mama ei are o colectie impresionanta de obiecte handmade de calitate, asa ca ar aprecia si altceva, pe langa un colier.

In cele din urma, dupa indelungi cercetari pe internet si cu intrebari pe la cateva prietene cu gusturi mai deosebite, am gasit un loc ce ofera ceea ce cred eu, ca aveam nevoie. Si eu am gusturi deosebite, dar nu pot sa spun ca apreciez in special bijuteriile handmade, sau ca am un fix cu asa ceva. Am gasit un colier handmade cu lant din zale, placat cu argint si pietre semipretioase, ametist si carneol. Pot spune ca este superb, lucrarea dar si ametistul, arata extraordinar de bine, este o piesa deosebit de eleganta, potrivita pentru o tinuta de seara.

Deci am gasit un loc ce ofera bijuterii cu un design unic. Nu am mai gasit nimic asemanator pe internet, ceea ce este un lucru bun. De asemenea acestia nu cumpara agatatori de cercei sau lanturi, cum fac majoritatea celor care produc bijuterii handmade, care de fapt sunt bijuterii “semi” handmade, acestia produc absolut toate cele necesare, confectionarii acestor bijuterii. Inclusiv zalele din care sunt impletite bratarile de tipul chainmaille nu sunt zale de cumparat, ci sunt facute manual, din sarma placata cu argint, in atelier.  Din ce am inteles de la Nicoleta, doamna Anastasia este si o femeie destul de credincioasa, ce apreciaza icoanele facute manual. Ei bine in acest loc am gasit si icoane pictate manual, ale caror balamale vintage sunt realizate exclusiv manual. Practic totul este executat manual. Iar materialele folosite sunt de inalta calitate, deoarece sarma placuta cu argint este importata tocmai din America, se pare ca in Romania nici macar nu se gaseste asa ceva,  asta dupa ce m-am informat dupa cum am spus indelung pe internet, si nu doar despre locuri ci si despre materiale.

Aici puteti gasi bijuterii online, deosebite, cu design original. Preturile sunt de bun simt, transportul asigurat prin curier este gratuit, acestia au si promotii oferind 20% reducere la seturi, iar daca produsul nu este pentru dumnevoastra se poate returna fara griji in termen de 10 zile.

Am vorbit cu Nicoleta, si astept sa imi spuna ce parere are, sincer mie chiar imi place mult colierul pe care l-am gasit, si chiar nu este tarziu, sa incep sa port bijuterii handmade  adevarate, de calitate, inca nu-mi pot lua ochii de la acel ametist.

Leave a Reply

