Despre estetic

A mai trecut o saptamana, iar weekendul trecut, m-am intalnit la o cafea cu o prietena. Ne-am lungit vreo doua, trei ore la vorba, asa ca am decis, sa ne mai lungim inca pe atat, si am fost sa luam si masa impreuna.Ioana este foarte fericita, pentru ca nu demult aceasta a suferit o interventie chirurgicala la nivelul bustului. Ioana si-a pus silicoane, si este mega incantata de ele, si de noul ei bust.

Daca inainte purta rareori o rochie sau o bluza cu decolteu, modest chiar, acum si-a schimbat o mare parte din garderoba, si este fericita ca in sfarsit poate sa etaleze un decolteu generos, cu un bust frumos, dar in acelas timp decent, nimic exagerat.Acum are ce sa arate, se simte mandra ca este femeie, si se citeste bucuria pe chipul ei.
Ei bine eu nu am nevoie de o astfel de interventie, natura a avut grija sa fiu inzestrata cu toate calitatile, printre care si un corp frumos, cu un bust destul de generos, nu pot sa-mi reprosez nimic. Dar odata cu varsta, apar totusi diferite probleme legate de ten, apar ridurile, si cel mai neplacut se vad pleoapele cazute si ochii ce au un aspect imbatranit, sau cearcanele ? Nu am o viata activa noaptea, prin cubluri, baruri sau mai stiu eu ce, dar lucrand foarte mult, si facand chiar si ture de noapte, toate astea se aduna. Stiti si voi cum la un moment dat, te ajunge oboseala din urma si se cunoaste, organismul, fizicul este slabit, are nevoie de un refresh.

Chiar as vrea sa apelez la cateva operatii estetice, sau cel putin m-am gandit la asta. Ioana mi-a dat cateva vesti bune. Mi-a spus ca daca am de gand sa fac o interventie, ar fi bine sa ma grabesc sa fac o consultatie, ca sa vad ce ar fi cel mai bine pentru mine, pentru a obtine rezultatul dorit. Tot Ioana mi-a spus, ca daca ma grabesc,  pana pe 15 septembrie, consultatiile la Dr. Emanuel Albu, costa doar 100 roni, in loc de 200. Nu suna rau am zis eu, 50% reducere, chiar nu suna rau, si intr-adevar sunt atatea si atatea tratamente si operatii estetice, ca nu stiu exact de ce am nevoie, si chiar nu ar strica o consultatie. Ca sa intelegeti eu si cand imi fac o coafura noua, ma uit la zeci de modele, aleg 3,4,5 care imi plac, si in final,ma aleg in cap cu ceva diferit. :))) Atat de bine stiu ce mi se potriveste, incat merg pe panga stilistului. Ei bine aici macar se poate face ceva relativ usor pentru a reveni la coafura initiala, daca nu imediat, macar in timp. Daca aleg sa-mi fac niste interventii de capul meu, nu prea. Prin urmare o consultatie chiar nu strica, si cum este la pret redus cu 50% mai ieftin, si eu si ador promotiile, de ce nu ?

Eu nu am defecte, dar as vrea sa imi schimb putin aspectul, sa capat un nou look, si cred ca acum este momentul, am sa incerc sa imi fac timp, si sa profit de ocazie pana pe 15 septembrie.

2 thoughts on “Despre estetic

  1. Pingback: Liebster Award | Kent Love

  2. Chiar nu ai defecte?
    Esti perfecta?….perfectiunea e o utopie….
    Cat despre perfectiunea ta …reflecta nitel…
    Fa o introspectie a ultimelor tale actiuni, vezi fi uimita sa constati ca nu e asa…

Leave a Reply

