Siguranta

1Intrucat m-am decis sa-mi iau o menajera, care sa se ocupe de toata treaba de prin casa si de curand, cativa vecini s-au trezit si cu apartamentul pradat de hoti, pentru siguranta bunurilor mele, m-am gandit sa caut si sa-mi iau un sistem de camere de supraveghere video de interior.Zis si facut.

Nu ma pricep prea bine la camere de supraveghere video, dar cred ca este important sa ai o camera de supraveghere video ce poate inregistra IR si HD. Asa ca am inceput sa caut informatii pe internet.

2Am incercat sa caut ceva, care sa nu ma coste prea mult, bugetul fiind si el o problema, si deja cheltuielile au crescut, sa nu mai zic ca este vara, mai un concediu, o vacanta ceva. Am ales camere video de supraveghere de tipul dome, cu IR de pana la 15 metri, consum mic, pentru ca putina economie la factura de curent nu strica doar suntem eco, si o rezolutie decenta.

Pentru protectia bunurilor mele chiar si de cei care stiu cum arata o camera de supraveghere video, m-am decis sa iau mai multe camere, de tipul camera ascunsa, pe care sa le montez in fiecare camera importanta.3 Camera ascunsa arata ca un senzor de fum, deci este ok, pana la urma cine o vede, spune ca nu strica sa ai si un sistem de incendiu, in caz ca se intampla ceva. La felul in care imi place sa fumez peste tot, cred mi-ar trebui un sistem de incendiu adevarat, dar poate cu alta ocazie, si fara incidente neplacute sper.

Mi-am dat seama ca am nevoie si de un dvr, si am gasit unul la reducere chiar. Acesta este un server dedicat pentru supraveghere video, aparat care detine un sistem de operare propriu pe platforma Linux, ceea ce ii confera stabilitate in operare si exploatare.

4Aparatul foloseste cea mai buna compresie , are functia backup, interfata in limba romana, si se poate conecta la internet.Este perfect, fiind si la reducere nici nu am mai stat pe ganduri, daca sa il iau sau nu.

Am apelat la cei mai buni, si anume la comenzi.ro deoarece mereu sunt multumita de seriozitatea cu care lucreaza, si produsele de calitate, iar acum ca mi-am dotat apartamentul cu camera de supraveghere video, ma simt mult mai relaxata.

Adresa sediu: Bucuresti, Str. Ion Ursu, Nr.16, Sector 2.5

One thought on “Siguranta

  1. Si in blocul nostru s-a montat de curand un sistem de calitate dar am impresia ca nu este activat 24/24. Am platit destul de mult pentru a avea o supraveghere video a imobilului dar tare m-as bucura sa isi faca treaba tot timpul, au fost 2 spargeri in ultimii 5 ani.

Leave a Reply

