Retete fixe

Desi suntem deja in plina vara, eu inca ma gandesc la silueta mea, si am grija ce mananc, tin diete, incerc sa am grija sa arat cat mai bine. Mi-am luat chiar si un cantar de bucatarie, pentru ca dieta, dieta, dar nu vreau nici sa exagerez cu portiile, poate ca este sanatos sa mananci multe fructe, dar contin totusi mult zahar si multi carbohidrati.

1Acum gasesti pe piata toate legumele si fructele posibile,  romanesti sau nu, important este ca ai din ce sa alegi.M-am prins si cum este cel mai usor sa faci o salata folosind un aparat de tocat legumele, sau cum poti sa faci o supa crema de vis, fara ca o parte din continut sa fie prea crud sau prea fiert. Si asta pentru ca de aproximativ 2 luni, am inceput sa mananc doar salate, iar dintre toate cel mai mult le prefer pe cele de fructe, sunt un deliciu, dar trebuie sa am grija cu cantitatea pe care o prepar ca sa o mananc.Nu degeaba, mi-am luat acel cantar de bucatarie, insa la pranz mananc si un bol de supa crema, light, fara crutoane si cam atat.

Am ales un cantar de bucatarie digital din inox, fiind foarte usor de curatat, si care nu pastreaza resturi alimentare, suporta pana la 5 kg si are precizie de 1g, perfect, astfel o sa aiba viata in lunga bucataria mea. Acesta mai este dotat cu senzori de precizie si inchidere automata cat si manuala si functioneaza cu baterii, numai bine, si asa am toate prizele ocupate cu cine stie ce accesorii pe care nu le folosesc, sau nu stiu sa le folosesc. Aici ma refer la cuptorul electric, hota, si alta aparatura pentru profesionisti prin bucatarie, mixerul de exemplu. Eu nu fac nicio prajitura care necesita coacere, mixer, cuptor sau alta aparatura.:)) Acum ramane de vazut, doar cat timp o sa mai tin dieta, deja vorbesc despre prajituri, si o sa-mi mai fac de cap prin bucatarie, pana se va asterne praful peste tot. Mai putin pe cestile de cafea probabil, si recipientul cu zahar. :)) Dar momentan, nu am voie zahar, asa ca asta e, am ascuns totusi recipientul undeva prin dulap.

Ca de obicei am ales homex, pentru ca ofera produse de inalta calitate, preturi de bun simt, mereu exista promotii si reduceri.Ador promotiile si reducerile, iar produsele ajung in cel mult 2-3 zile, sunt foarte rapizi si seriosi.

Leave a Reply

