Mutari

Acum cateva saptamani, am vorbit cu o prietena, si mi-a spus ca are de gand, sa se mute in Bucuresti. De altfel, si-a cumparat deja un apartament acolo. Livia adora Bucurestiul, si tot acolo si-a gasit un job, si vrea sa isi continue studiile.Mi-a spus ca trebuie cumva sa mai mute o parte din mobila, asa ca are nevoie de cineva sa o ajute cu aceasta operatiune si s-a gandit sa ma intrebe, daca nu cumva pot sa ii recomand pe cineva.  I-am spus ca nu este usor, sa muti mobila in propiul oras, cu atat mai putin pe distante mari, si i-am propus sa contactam o firma specializata, asa ca am apelat la  Firma de transport mobila in Bucuresti si in tara.12

Din ce am aflat si eu de la alti prieteni, si din ce am mai cautat pe internet, am ajuns la concluzia ca EngineerMoving, sunt cei mai potriviti, pentru nevoile Liviei.

Am incercat sa ii explic Liviei, ca cea mai buna solutie este sa apeleze la o firma specializata, deoarece in felul acesta este ferita de cheltuieli inutile, prost manageriate precum: inchirierea unei dube, alimentarea cu combustibil, plus costurile pentru serviicile oferite de un sofer.  Numai zic, ca la asta se mai adauga si un numar mare, de cutii si saci de calitate, care sa nu cedeze in mijlocul strazii, ca doar nu muti mobila goala din casa, nu ? Motiv pentru care i-am spus inca o data, ca daca alege sa faca totul singura, la final o sa  regrete, pentru ca o sa ramana doar cu bugetul serios afectat si timp pierdut.

Am ras totusi putin pe tema aceasta cu mutatul, nici nu stii ce fac vecinii tai cand te muti, mi-a spus Livia. Unii sarbatoresc, altii sunt tristi. Am auzit pe scara, „ in sfarsit o sa fie liniste, a plecat vecina”. :))

Pana la urma ,mi-a ascultat sfatul si a facut alegerea corecta. Cei de la EngineerMoving, lucreaza rapid, curat si organizat, personalul este calificat, iar soferii experimentati. Totul a decurs fara nici cea mai mica problema. Acum sunt fericita pentru ca pot sa stau la ea, cand merg sa ma intalnesc cu cineva in Bucuresti,  sau de ce nu, daca imi gasesc un job nou, poate o sa fiu chiar colega ei de apartament, cine stie.  In orice caz, ma bucur mult pentru ea, am fost cu ea in Bucuresti ,si am vazut apartamentul, nu pot decat sa spun ca este superb.

Leave a Reply

