Printre pavele

Chiar daca multi oameni se plang de vecinii lor de la casa sau de la bloc, sa stiti ca eu ma impac bine cu vecinii mei si nu exista niciun fel de probleme. Chiar locuiesc si intr-o zona in care avem multe spatii verzi in jurul blocurilor, si o gradina superba, atat in fata cat si in spate, frumos amenajata de vecini, bineinteles fiecare cotizeaza cu ceva. Si chiar daca avem amenajat si un foisor si poti ramane linistit afara la aer chiar daca incepe sa ploua usor, trebuie sa ai grija cu ce esti incaltat pentru ca ne lipsesc niste dale de pavaj. Ne-am consultat mai multi vecini, si am decis sa cautam cateva dale ieftine. Mie personal imi place sa mai ies in foisor, si sa citesc, este o zona linistita. De aceea m-am uitat pe internet, si am gasit dale pavaj ieftine de la Pavconsult.

4Acum nu stiu daca vecinii mei au gusturi bune, asa ca am hotarat sa ma implic mai mult.Nu vreau sa ii las pe ei sa aleaga cine stie ce kitsch, pentru ca o si vad pe Ioana, ca vrea sa aiba toate culorile pe jos, cel putin cand iese din casa, femeia aceasta arata ca un curcubeu, te orbeste cu accesoriile sale. Dar poate restul au gusturi bune, insa de ce sa risc ? Pana acum au amenajat frumos in gradina, si este minunat sa stai primavara, vara in foisor sa citesti o carte, chiar si toamna pana incepe sa bata vantul afara, si iti piere tot cheful.

Am cautat cateva modele de dale, site-ul fiind foarte usor de utilizat, si acesta a fost momentul in care au aparut si primele probleme.Sa aleg dale de 40cmx40cm sau dale 45x45cm ? Cine, ce o sa zica ? sunt prea mici ,sunt prea mari, asta e. Dar oare ce model sa fie ?  Sa fie oare dale de ciocolata, iar eu sunt la dieta, deci cand am citit ciocolata, parca as fi gustat dintr-o dala din aceea, ca prea arata ca un cub dintr-o tableta. :)) Deci dale de ciocolata sau dale tip cub ? sau  patratate ? Si acestea tot a ciocolata aratau acum. Cateva ore bune, m-am gandit ce sa aleg si inca nu ajunsesem la culoare. :)))) In final dupa ce am ales modelul tip soare, si am mai pierdut si 30 de minute sa aleag o culoare, tinand cont de gardul viu, culoarea blocului, si cum este amenajata gradina, am decis definitiv, pe acestea le luam.

Pavconsult, au fost punctuali, preturile sunt de bun simt, materialele de calitate, si livrarea rapida. Vecinii mei sunt incantati, mare parte din ei, inclusiv Ioana, de ce am ales, acum ramane sa se ocupe barbatii din scara de treaba, si sa amenajeze frumos in gradina.

Leave a Reply

