Jucarii

Weekendul trecut am fost foarte fericita, m-a sunat o prietena cu care nu am mai vorbit de foarte mult timp, de cateva luni, cam asa, poate un an.Si surpriza cea mare a fost, cand mi-a spus ca are un bebelus, un baietel de doar 3 saptamani, i-am cerut o poza cu el, si este frumos foc. 2Are niste ochi superbi, i-am spus clar, ca are ochii ei. Este un dulce, imi plac foarte mult bebelusii, sunt incredibil de frumosi, si copiii in general sunt frumosi. M-a invitat sa trec saptamana viitoare pe la ea prin Bucuresti, si am zis, ca o sa imi fac timp si vin, avem multe de vorbit. Si nu pot sa ma duc la un bebelus asa simpatic si frumos fara nimic, asa ca am intrat pe internet sa caut jucarii pentru bebelusi.

Mi-am adus aminte si de jucariile pe care le-am avut eu, cand eram doar un bebelus mic, frumos si rasfatat din cale afara.ūüôā Bine amintirele mele cred ca incep, de cand aveam deja cateva luni, dar ce conteaza, jucariile muzicale care atarnau deasupra patutului si faceau zgomot erau cele mai frumoase pentru mine. Probabil si cele mai enervante pentru cei care incercau sa doarma, dar asta oricum a fost o problema mult timp, daca nu primeam ce imi doream, plangeam.

M-am gandit sa ii iau si lui Alex, asa vor sa fie botezat, o jucarie muzicala, mai precis un elefantel frumos colorat. Sunetele , materialul placut la atingere din care este confectionata jucaria si culorile vesle sunt ideale pentru dezvoltarea simtului vizual, auditiv si tactil. Deci toate jucariile pe care le-am avut eu cand eram mica, si ii deranjau pe ceilalti nu au fost in zadar, acum stiu sigur, de unde imi vine inspiratia.  De la buburuza aceea colorata, mai putin colorata decat elefantelul lui Alex, dar oricum destul de viu colorata, si muzica antrenanta spre placerea mea, si disperarea vecinilor cred. :))

Aveam nevoie rapid de o jucarie frumoasa, iar cei de la Toyz.ro sunt exact ce cautam. Jucariile lor sunt de cea mai buna calitate, si nu sunt periculoare, transportul este gratuit si rapid si ca sa fie si mai usor pot sa platesc si online cu cardul, si pentru ca stiti ca articolele pentru bebelusi si copii nu sunt chiar ieftine, ei bine toyz.ro nu duc lipsa de promotii.

Leave a Reply

