Vacanta!

Acum ca este vara in toata regula, nu mai este mult si deja ma gandesc la concediu. Si cu toate ca printre alte destinatii mai mult sau mai putin exotice, am sa aleg si litoralul romanesc, as vrea sa merg iar in Turcia, sa vad Instanbulul, si sa ma plimb cu feribotul peste Bosfor. Nici nu stiti cat de mult imi place Turcia.

Pentru ca nu este chiar usor sa iti faci un concediu la mare, si in acelas timp, sa pleci si intr-o vacanta sau doua, intr-o tara straina in decurs de doar cateva luni, m-am gandit sa ma interesez totusi de costul unui astfel de sejur, si cat ar costa o vacanta in Turcia, la Instanbul.

In timp ce incercam sa caut diferite oferte pe internet, o prietena care stia ce caut, mi-a trimis urmatorul mesaj: participa si castiga un city break la Istanbul. Wow ce putea sa fie mai bine de atat ? Esta vorba de un concurs cu 3 premii, printre care: City Break 2 nopti in Istanbul pentru 2 persoane, transport avion si cazare cu mic dejun in camera dubla incluse, la un hotel de 3 stele; un set de 3 trollere de voiaj; . un voucher valoric in valoare de 300 ron care poate fi folosit la orice achizitie de bilete avion.

Eram in culmea fericii, chiar in extaz pot spune, deja ma vedeam castigand marele premiu si asta pentru ca este foarte simplu sa participi. Nici nu am mai stat pe ganduri, deoarece conditiile de participare sunt cat se poate de simple. Trebuie sa ai 18 ani, un cont de facebook, sa dai un like, si sa urmezi pasii de acumulare de sanse de castig. Extraordinar, am zis.

Ioana vazand cat de bucuroasa sunt, si increderea pe care o am in ceea ce prezinta sansele de castig, si-a amintit de o discutie pe care am purtat-o acum cateva luni, despre cateva locatii interesante de plecat in vacanta, si mi-a spus “poti rezerva aici bilete de avion catre Paris”, la mare ai bifat deja concediul si cu putin noroc si vacanta la Instanbul.

fefwefwef

Buna idee i-am spus, nu sunt neaparat adepta vacantelor de o saptamana, doua. As pleca un weekend la Paris.🙂 Cu toate ca toti vor sa vada mai intai turnul Eiffel, eu vreau mai intai sa merg sa vizitez muzeul Luvru, si Disneyland Paris :))) nu glumesc.

Leave a Reply

