La stomato!

De mica am avut probleme cu dantura, iar in ultimul timp am cam exagerat cu dulciurile, din cauza aceasta am ajuns iar la stomatolog. Vorbeam cu o prietena si i-am explicat care este situatia, si ca nu este ok, cred ca am nevoie de implant dentar. Aceasta mi-a spus, daca ai nevoie de implanturi dentare, ai grija sa ajungi doar la cei mai buni. Este cel mai bine pentru tine, tinand cont de calitatea lucrarii pe viitor, dar chiar si pentru bugetul tau.

Sa stii ca si eu am avut mereu probleme cu dantura, inca de mic copil, si la fel nu puteam sa ma abtin la dulciuri, nici la inghetata, ciocolata calda, sau sucuri reci. Si dupa mai multe vizite nereusite la diverse cabinete si multi bani cheltuiti am ajuns la ClinicaTrident.ro. Tu observi ca acum mananc si beau orice, nu mai am nici un fel de probleme, si zambetul meu este perfect, stii ca aveam probleme mari, mi-a spus Flori.

Deci cand am fost acolo, eram putin speriata, datorita experientelor din trecut, insa de cum am intrat, am intalnit doar un personal amabil, si oameni dispusi sa te ajute. Am avut nevoie de asemenea de implant dentar. Vreau sa spun medicii de acolo lucreaza foarte atent, fin, si nu simti nimic mai mult, decat ar trebui, in urma interventiei. Pot spune ca interventia, a decurs fara durere, iar calitatea lucrarii se vede si astazi, sunt foarte multumita de investitie. Ma pot bucura de orice acum, totusi sfatul medicului a fost, ca pe viitor sa am mai multa grija de sanatatea mea, mi-a povestit Flori.

gergegerM-am interesat mai mult despre implantul dentar, si am aflat ca o interventie de implant dentar inseamna inlocuirea protetica a unui dinte lipsa ori alterat. Implantul este format din coroana de culoare alba (partea vizibila), stalpul de legatura cu surubul si surubul cu rol de radacina. Implanturile dentare sunt confortabile. Deoarece inlocuiesc dintii naturali si sunt personalizate, implanturile se adapteaza pana la faza in care nu vor mai fi simtite de catre purtatorii acestora. Implanturile sunt permanente si au rolul de a fuziona cu maxilarul.Implantul dentar imbunatateste aspectul dintilor si dictia. Medicul stomatolog personalizeaza implanturile, astfel incat acestea vor imbunatati aspectul total al danturii. Din cauza ca implanturile sunt individuale si nu folosesc dinti naturali de legatura, implanturile nu altereaza sanatatea dentara, asa cum o fac puntile dentare. Dintii nu vor fi alterati, iar stabilitatea unui implant este crescuta.

Avand in vedere gravitatea problemei pe care o am, cele povestite de Flori, si ceea ce am reusit sa aflu despre implantul dentar, am sa imi fac curaj si am sa merg, sa ma las pe mana profesionistilor. Este timpul sa spun adio durere, si bun venit zambet de invidiat.

Leave a Reply

