Despre sanatate!

Unchiul meu sufera de diabet, si pentru asta trebuie sa mearga periodic la medic, ca sa-si verifice nivelul de glucoza din sange. Insa de la mai multi prieteni suferenzi de aceeasi boala, a aflat ca exista si metode mai simple. Am masurat glicemia cu un glucometru, mi-a spus un prieten, in timp ce mai stateam de vorba, si jucam un joc de table.

Este cunoscut faptul ca toti bolnavii de diabet trebuie sa-si verifice in mod regulat nivelul de glucoza din sange. Daca pana acum, acest lucru implica mersul la medic, odata cu noile tehnologii acesta a devine istorie

Am decis sa ii iau un aparat, care masoara glicemia. Am ales un glucometru cu timp redus pentru efectuarea testarii, de doar 5 secunde. Aparatul fiind unul sofisticat, are nevoie de o cantitate de sange necesara efectuarii testului de doar 1 µl. Aparatul are o memorie pentru 512 valori masurate, astfel unchiul meu poate sa-si tina singur o mica statistica, in ceea ce priveste rezultatele obtinute, si poate observa daca ceva din alimentatia sa, influenteaza cumva glicemia. Aparatul este inteligent si dispune de functie de transfer a datelor intr-un computer, prin intermediul interfetei USB, detectare a introducerii strip-ului;  semnalizare, in momentul in care trebuie aplicata picatura de sange, oprire automata,atentionare cand bateria trebuie inlocuita sau in caz de eroare, functie de afisare a orei, iar testele nu necesita coduri.

fwerfwefweGlucometrul pe care l-am luat special pentru el, este folosit in special de persoanele bolnave de diabet zaharat, exact de aceasta afectiune sufera si el. Acesta functioneaza pe principiul prin care se masoara cantitatea de curent electric de mica intensitate ce provine din reactia chimica dintre glucoza din sangele capilar si reactivii de pe test. Trebuie mentionat faptul ca utilizatorul trebuie sa foloseasca doar o picatura sange proaspat obtinut prin inteparea degetului. Aparatul va afisa in 5 secunde nivelul glicemiei din sange.

Cu toate, ca atunci cand vine vorba de sanatate nu se pune problema, am gasit un astfel de aparat la feo. Acestia au mereu promotii si reduceri,  se poate comanda foarte usor si chiar plati ramburs, iar livrarea este rapida, aproximativ 48 de ore, efectuanduse prin intermediul unei firme de curierat. Acestia sunt seriosi in ceea ce priveste garantia produsului.

Unchiul meu este fericit, ca nu trebuie sa mai mearga la medic, si poate sa efectueze un test pentru aflarea glicemiei, chiar acasa, folosind glucometrul.

Leave a Reply

