Acvila

Saptamana trecuta, a fost motiv de sarbatoare, asa ca am iesit cu cativa prieteni in oras, sa sarbatorim. Motivul este, ca acum exista un sofer in plus in oras,mai precis o soferita, o femeie sigura pe ea, si entuziasmata in acelas timp, asa ca: Pazea ca vin! Mai tarziu decat niciodata, am constientizat cat de important si necesar,cat de mult imi doresc sa obtin permisul de conducere auto, asa ca m-am hotarat sa il iau, si am reusit. Drept cadou pentru isprava, am primit si o masinuta, rosie ca focul as spune, cu toate ca ea este de fapt neagra cu jenti vopsite in galben.:)) Totusi  au aparut si primele probleme cu care se confrunta un sofer, aveam nevoie de anvelope de vara. Insa am  cautat putin pe internet si am gasit anvelope vara ieftine pentru orice masina, la doar un click distanta.alkal;

Cu toate ca inca nu am experienta la volan, deoarece pentru asta, sunt necesari zeci de mii de km, poate chiar sunt de mii de km parcursi pentru a acumula experienta, stiu din teoria invata in scoala si experienta  impartasita de la alti soferi, ca anvelopele fac diferenta pe carosabil,ca acestea trebuie sa se afle intr-o conditie execelenta si sa fie mereu de calitate.

Anvelopele uzate pot creste riscul de explozie ceea ce nu este de dorit, deoarece in urma unei explozii conducatorul poate pierde controlul asupra autovehiculului, si Doamne fereste, ce se poate intampla, intr-o clipa de necaz. Asa ca cel mai bine imi echipez masina cu anvelope noi.

Anvelopele de calitate, mai au si propietatea de a reduce distanta de franare si chiar de a obtine un consum redus de combustibil, ceea ce nu este rau deloc, acum am aflat ca o masina pentru langa pretul de achizitie, asigurari si taxe, consuma bani, multi chiar. Un prieten mai in gluma, mai in serios, a spus ca la cum arde masina bani, nici nu se mira ca substantivul masina este de gen feminin, nici nu se putea altfel, si totusi am impresia ca iubita mea, cheltuie mai putin, a spus Alex.

Ei bine mi-am luat un set de anvelope de la acvila. Anvelopele sunt de cea mai buna calitate, sunt run-flat, pentru ca daca se intampla sa fac o pana, risc sa fac hernie de disc, doar daca pun mana pe cric, sa il ridic, si sa il scot afara din portbagaj. Dar nu se pune problema, sunt sigur ca exista si un barbat binevoitor, care sa opreasca 5 minute, si sa ma ajute.Totusi pentru a evita astfel de situatii, am ales anvelope run-flat de cea mai buna calitate. Si nu imi fac griji, acvila ofera garantie 2 ani! si servicii de cea mai buna calitate. Anvelopele au ajuns in doar doua zile. Le-am comandat marti, iar joi erau deja puse pe masina.

One thought on “Acvila

  1. – Să fi șofer nu-i deloc greu, doar atent să fi mereu-
    Chestia cum, că anevelopele scad consumul mașinii este defapt un bullshit mare, Doar în caz că pe mașină ai anvelope de iarnă. atunci da consumul va crește puțin dar nu exagerat. Sper ca te-ai uitat pe talon sa vezi ce anvelope ai voie si ce nu😀 Ce marca de masina ai ?

Leave a Reply

