Good Start

Inca putin si vine vara anotimpul meu preferat.Deja mi-am pregatit hainutele pentru vara si m-am gandit si unde cred, ca vreau sa-mi petrec concediul. Zilele trecute m-am intalnit si cu o prietena mai veche, care este ocupata mai tot timpul, fiind casatorita si avand un copil de patru, cinci ani, si am iesit la o cafea in oras o ora, doua, sa mai vorbim.

Mi-a povestit despre cum ti se schimba viata, si cat de ocupata ajungi sa fii indata ce ajungi sa ai un copil, si cum pe masura ce creste, grijile si stresul se inmultumesc. Mi-a povestit cum a cautat luni bune, o gradinita buna pentru baietelul ei cu program after school, aceasta si sotul ei, fiind mereu foarte ocupati cu jobul, pentru ca o firma nu se conduce singura.” Nici nu ai idee cat de greu si de obositor este”, mi-a spus Laura.

Se apropie si ziua copilului, iar Laura mi-a spus ca o sa isi faca timp, si o sa iasa toti trei in oras,  probabil in AFI Palace Cotroceni, sa isi petreaca dupa-amiaza pe acolo. Cu ocazia asta se poate interesa mai mult si de programul Summer Camp, al gradinitei, este un program care se va desfaura intre 1 iunie si 30 august 2015 si este destinat parintilor care nu au unde sa-i duca pe cei mici in vacanta de vara. Laura mi-a spus ca la standul gradinitei GoodStart se va desfasura si o tombola cu premii, printre care doua vouchere pentru prima luna gratuita + alte premii. Cum cheltuielile incep sa se inmulteasca, doreste si ea sa se inscrie la tombola respectiva pentru junior, programul Summer Camp, fiind solutia cea mai buna pentru aceasta vara, neavand optiuni mai bune.

Cu toate ca este ocupata mai tot timpul, mi-a povestit despre cum au fost si ntr-o mini vacanta la Disneyland Paris. Un loc minunat atat pentru copii mari si mici. “Cred ca eu am vrut sa vad mai multe, decat Darius” (baietelul ei) a precizat Laura. :))))

Dupa vacanta respectiva, si bugetul s-a redus drastic, si chiar sper sa prind un voucher pentru Darius, am vazut ca si el este foarte incantat de Summer Camp, si venind si 1 iunie, chiar as vrea sa ii facem un cadou frumos, mi-a spus Laura. Eu nu pot decat, sa ii tin pumnii.

One thought on “Good Start

Leave a Reply

