Wanda

1

Inca putin, si isi face aparatia si anotimpul meu preferat, vara. Iubesc vara pentru ca este foarte cald afara, pentru ca oamenii sunt mai veseli, eu cel putin sunt, si asa ii vad si pe ei, si bineinteles pentru ca incep sa fie super partyuri. Am fost cu cateva prietene la un party genial, cu muzica buna, atmosfera fiind intretinuta de Dj Wanda. A fost super!!!!Mi-am dat seama, ca imi place foarte mult muzica ei, fiind numai buna pentru un party.

A fost o noapte superba, cred ca am stat cu fetele la party, pana in jurul orei 4-5, dimineata, evident.:)) DJ wanda este o persoana foarte activa, imi place foarte de ea, pentru ca are foarte multa energie, si face mereu ceva interesant. Canta la chitara bass, percutie, studiaza inginerie de sunet, performeaza alaturi de DJ cu renume mondial, este producator pentru proiectul personal PRIISM alaturi Miss Mavrik (UK), semnat cu KMS Records USA.

Mereu suprinzatoare, dinamica si cool, Wanda este inepuizabila, face campanii de imagine care promoveaza sportul, activitati de outdoor, concepte de beaty si consulting de brand-uire artistica, evenimente si si suport PR pentru locatii. Fiind originala si ambitioasa, Wanda a fost prima femeie DJ din Romania, Wanda a reusit sa-si impuna stilul original devenind un ICON.

p

Leave a Reply

