Videochat?

Avand putin timp liber zilele trecute, am iesit cu fetele  la o cafea, o barfa mica,evident, asa ca am inceput sa povestim fiecare ce am mai facut si ce planuri avem, mai mult sau mai putin serios. Cateva prietene: trei, patru sunt in cautarea unui job nou, mai bun, ca toata lumea de altfel. Coincidenta sau nu, o prietena tocmai a inceput sa ne povesteasca despre noul ei job. A inceput prin a spune, ca este un job mai special.🙂 Exact, este vorba despre videochat. Videochatul ofera multe avantaje, spune Alexandra, sunt studiouri care fac angajari videochat si au experienta in acest domeniu, totul este perfect legal cu carte de munca, programul de lucru este flexibil, iar venitul, este unul foarte atractiv.

“Ei bine am decis sa incerc ceva nou, m-am saturat de vechiul loc de munca, unde sefii stateau toata ziua cu gura pe noi, conditiile de lucru nu erau tocmai cele mai bune, iar  atmosfera din birou era mereu, una destul de incordata, am plecat” a spus Alexandra.

Alexandra spune ca a ales sa practice videochatul, deoarece programul este flexibil, este suficient sa lucreze 5 ture pe saptamana, si poate sa isi stabileasca singura programul. “Am ales echipa Studio20 acestia avand experienta de peste 14 ani in videochat”.  Cinci ture pe saptamana, cand vrei tu, suna bine, in conditiile in care, majoritatea lucreaza si in weekend.

Cei de la Studio se ocupa de training, pentru ca sa reusesti sa iti dezvolti la maxim potentialul, sa poti face o cariera si sa iti maximizezi castigurile. Beneficiezi de consiliere de imagine, te poti relaxa chiar la locul de munca, avand la dispozitie echipamente de fitness si chiar un maseur.🙂 ” Acum merg de drag la serviciu” ne-a povestit Alexandra.hfbalgjs

Castigurile sunt mari. Voi stiati ca se poate castiga intre 500$ si 50.000$ pe luna ? Intr-adevar se castiga 1000$, 2000$, cel mai adesea, dar conteaza doar cat de mult te implici, daca faci acest lucru full-time, daca ai ambitie si vrei sa faci progrese. Venitul mediu lunar este putin peste 5000 de lei, ceea ce este excelent, a spus Alexandra, care este abia la inceput. ” Eu sper sa ajung la 10.000 de lei, oricum, in sfarsit, pot sa imi permit sa plec intr-o vacanta, mai ales ca vine vara, si acum nu imi mai fac probleme nici cu zilele de concediu, si nici cu banii.” Se gandeste sa isi cumpere si o masina noua, frumoasa si agila, exact asa cum este ea, deoarece poate sa obtina un credit fara dobanda, inca un motiv pentru care crede ca a gasit job-ul perfect.

Fiind o fire energica si mai putin modesta, careia ii place sa iasa in evidenta si sa fie mereu in centrul atentiei, a tinut sa se laude cu tot ce si-a cumparat din banii castigati, de pe urma noului job. Si-a luat pantofi, rochii, pantofi inca o data, evident, doar femeile sunt innebunite dupa pantofi. Personal am aproximativ 100 de perechi, si inca nu m-am saturat sa ma uit dupa alti pantofi. :)) Dar am avut nevoie de cativa ani de munca, ca sa imi permit asa ceva, pentru ca nu poti sa cheltui toti banii, doar pe pantofi, o femeie mai are nevoie si de altceva, spre exemplu de cosmetice. :)))

One thought on “Videochat?

Leave a Reply

