Oglinda, oglinjoara

Mergand in drum spre serviciu, m-am tot gandit, ce sa ii cumpar mamei de ziua ei, anul acesta. Ce poti sa ii cumperi unei femei care are tot ce ii trebuie ? Am trecut pe langa un magazin, de bijuterii si am vazut niste cercei draguti si un inel din aur. Evident, ca nu imi permit asa ceva, si oricum stiu ca are foarte multe bijuterii, dar am mai vazut ceva si m-am gandit ca poate exact asta caut. Asa ca am sa ii iau, un suport bijuterii, foarte finut, de fapt cred ca o sa iau ceva mai extravagant, doar vreau sa tina minte, ca este de la mine. :))

Mama face colectie de obiecte decorative, si cu toate ca are tone de astfel de obiecte, doar de la mine are  cateva zeci, stiu ca ii plac, asa ca m-am gandit, sa ii mai cumpar ceva pe langa suportul pentru bijuterii. Stiu de la o colega mai pretentioasa, care tocmai a terminat de aranjat in living si arata superb, ca nu ai vrea sa mai pleci de acolo, ca a mers pe decoratiuni homeX. Au o gama variata peste 5500 de articole si produse de o calitate superioara.

La prima vedere, cred ca imi va reprosa, ca i-am adus doar un pantof, si ca am pierdut unul pe drum, dar daca o sa se uite mai atent, o sa vada, ca este doar un suport de bijuterii, putin mai extravagant. Sper sa ii placa. Daca nu, cel putin, o sa tina minte, ca este un cadou de la mine. :))yukkkkju

Nu sunt sigura daca o sa aprecieze foarte mult suportul de bijuterii, asa ca am sa ii iau si o oglinda decorativa pentru hol, cel mai probabil, deoarece in living, nu ai loc sa mai expui un ac, este un adevarat muzeu. Nu stau foarte bine cu banii, asa ca nu pot sa spun, decat ca ma bucur enorm de mult, ca au promotii si reduceri pe site. Si cum nu doar o data s-a intamplat sa imi aduc aminte de ziua mamei cu doar 3-4 zile inainte, de eveniment, ma bucur, ca livrarea se face in maxim 48 de ore, deci chiar daca se intampla sa imi aduc aminte pe ultima suta de metri, sunt salvata.  Sa nu mai spun, ca daca nu ii place  cadoul si imi spune sa ies cu el afara pe usa, am 14 zile la dispozitie, in care pot sa returnez comanda si sa imi primesc banii inapoi.

Totusi cred ca am sa imi  iau si eu un ceas pentru living, sunt sigura ca cine o sa faca doi pasi inauntru, o sa il observe imediat, este foarte frumos lucrat, are un aer vintage.

Leave a Reply

