Cosmetice

E cald afara, vine vara, si abia astept sa plec la mare, sa prind un bronz frumos si uniform. Dar trebuie sa fiu foarte atenta, deoarece am tenul foarte sensibil. In general nu aleg decat cosmetice bio sau produse de calitate, nu vreau sa risc, sa imi degradez sanatatea. Am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa te zgarcesti cu banii, cand vine vorba de cosmetice, acestea trebuie alese cu grija, si cat platesti, cam atat face.

Ei bine nu sunt singura care se gandeste la asa ceva, si cum am ajuns cu cateva minute, zeci de minute mai devreme la birou, am auzit cateva colege, care vorbeau de cosmetice bio, asa ca am tras si eu putin cu urechea, pana acestea s-au prins si mi-au spus si mie despre ce este vorba. Mi-au spus ca au descoperit un magazin Bioportal, care are o gama foarte larga de produse bio, de calitate, la preturi decente.dsds

O colega a spus ca inceput prin a-si comanda o pasta de dinti, avand sensibilitate dentara. Cu acest lucru ma confrunt chiar si eu , un gel de dus, un fond de ten, si lista poate continua… A spus ca a comandat duminica seara, iar comanda a ajuns marti dimineata, foarte seriosi.

A spus ca tot de atunci, inca din prima zi de utlizare a inceput sa observe efectele benefice ale respectivei paste de dinti, si se gandeste sa mai faca o comanda. Am zis ca trebuie sa incerc si eu.

Astept salariul, deoarece am de unde alege, sunt mii de produse bio si produse naturale. Tin la sanatatea mea asa ca, am de gand sa aleg doar produse naturale, de calitate, care imi mentin sanatatea, si frumusetea.🙂

Am observat ca acestia promoveaza stilul de viata eco, in orice punct din Bucuresti se poate opta chiar pentru livrare eco, in maxim 2 ore cu bicicleta, foarte fain! Si eu apreciez foarte mult natura, si tin la conservarea acesteia.

dscferAu oferte speciale, si cum se apropie ziua mea, si a unor colege, este inca un motiv in plus, sa ma gandesc sa imi comand, cateva cosmetice. Vreau sa imi iau crema si lotiune pentru plaja, cateva parfumuri pentru colege, de ce nu si pentru mine.  Am vazut si un gel de dus, super, pentru tenul meu, cate si mai cate.  In orice caz, o sa fiu  foarte generoasa cu mine, luna aceasta. :))

Bioportal au experienta cu produsele bio, ofera o gama foarte bogata de produse, la preturi decente, fata de altii. Iar acestia din urma, ofera si garantie pentru produsele comandate, sau iti returneaza banii inapoi in 10 zile.  Abia astept sa plec la mare, sa prind un bronz super, si fara neplaceri, deoarece am cu mine cele mai bune produse cosmetice.

One thought on “Cosmetice

Leave a Reply

