Cadouri

Inca o zi superba, vremea este frumoasa, si nu ai cum sa ii rezisti, ca sa ramai in casa. Asa ca am iesit la o plimbare in parc, cu 2 prietene. Peste tot in parc am vazut parinti tineri cu copii, care au iesit la aer curat, sa se bucure de o vreme perfecta si sa se joace. Cu ocazia aceasta, Elena, una dintre prietene a spus ca nu stie ce sa ii ia nepotelului ei, in varsta de 5 ani, pentru ziua lui de nastere, asa ca am inceput sa venim cu cateva idei de jucarii copii.

Cateva zile, am vorbit numai despre jucarii, ne-am amintit cum era sa fim copii, asa ca am ajutat-o sa caute jucaria perfecta pentru nepotelul ei. Gemeni fiind, sunt un spirit tanar, si chiar mi-a facut placere sa ma uit dupa jucarii. :))gegerge

Nepotelul ei, este un pusti foarte simpatic si dragut, e blond cu ochii albastrii si adora sa faca sport, motiv pentru care ne-am gandit, ca cel mai potrivit ar fi sa ii cumpere o bicicleta. Mi-am adus aminte, de ce Pegas frumos am avut, toata lumea era invidioasa pe mine. Cum suntem tinere, fara copii..etc, am cautat pe facebook, pe la prieteni casatoriti deja si cu copii, diverse informatii. Sa vedem ce le place celor mici, si am zis,  ca poate gasim si un magazin cu produse de calitate, la preturi acceptabile. Daca era vorba de cosmetice, stiam cu ochii inchisi unde sa cautam, dar asa nu suntem pe teritoriul nostru. :))

Am aflat de la un prieten ceva mai invarsta, decat noi, de Educlass, acestia ofera livrare rapida prin curier, si au foarte multe promotii, ca sa vezi, au si la bicilete.  Si cate jucarii interesante am gasit: papusi, jocuri puzzle, creative, educative. Am vazut un set microscop, si mi-am amintit ca atunci cand eram copil, am vrut sa devin om de stiinta, cercetator.Mi-as dori inca o data sa fiu copil, sa ma pot juca si eu, sau cel putin, sa fiu sigura ca nu ma vede nimeni.:)) Pana la urma toti am fost o data copii, si ne este dor de acele vremuri.

Astazi copiii sunt sufocati de calculator, tablete, telefoane, chiar si de jucarii inteligente, o bicileta cu care sa se plimbe in parc, este cadoul perfect, copiii stau prea mult in casa.

Au trecut doua saptamani si am vazut-o pe Elena in parc alaturi de nepotelul ei, acesta era super incantat de bicileta primita cadou. Pustiul este foarte social si are lipici, deja isi facuse prieteni noi.

Leave a Reply

