La joaca?

Afara este cald, frumos, ce mai, primavara a venit, este vreme numai buna de sport. Am zis sa imi scot prietenii afara din casa, sa jucam un meci de fotbal sau tenis, iar fetele pot juca si ele volei. Vremea era frumoasa, ne-am trezit cu totii dimineata, si am iesit la joaca, pregatiti sa facem putina miscare. Ce putea sa  nu mearga bine ? Ei bine am aflat ca nu este tocmai o idee inspirata sa ai un teren de fotbal amplasat tocmai in spatele casei, deoarece te poti trezi cu mici neplaceri, cum ar fi un geam in minus la casa.:)  Mi-am dat repede seama ca o solutie nu este mutarea casei si nici a terenului de fotbal, la care am muncit foarte mult, asa ca m-am interesat de niste plase sportive.

Am cautat prin ziare, am intrebat pe la prieteni, colegi, pana am gasit pe internet, pe facebook o firma, Romnets care au tot felul de plase, sfori si franghii de calitate, si material durabile. Acestia nu ofera solutii standard, ci le adapteaza nevoilor individuale, exact ceea ce aveam nevoie, iar bunul simt ii caracterizeaza. Am luat suficienta plasa, pentru amenajrea corecta a terenului de fotbal si imprejmuirea acestuia, pentru a evita in viitor eventualele neplaceri si in sfarsit cele 2 porti au acum si plasa. Acum pot sa ma laud in fata prietenilor mei, cu calitatile mele de fotbalista inascuta, fara sa mai produc si alte pagube la casa mea, sau a vecinului :))) , doar am cortina de protectie. Fetele sunt si ele incantate, deoreace am improvizat putin, iar acum avem un fileu pentru tenis si un altul pentru volei.plase teren.1

Avand o gradina relativ mare, mi-am propus sa fac si un mini parc de aventura, nu mare lucru, ceva micut, modest si usor de facut. Cu putina imaginatie  pot face si un leagan pentru copii si de ce nu, un hamac pentru mine, unde ma pot relaxa citind o carte, sau dormind linistita cateva ore, in aer liber.

De cand cu noul teren amenajat cu plasele sportive, care acum poate fi folosit si pentru tenis si volei, prietenii ma viziteaza mai des, mai uita de televizor si de calculator. Am amenajat si un mic foisor cu plase pescaresti ornamentale, este superb. Weekendul viitor merg cu prietenii la pescuit. Evident nu sunt o fire foarte linistita si ma gandesc ca voi speria pestii, dar ne-am luat plase noi si speram sa venim si cu altceva acasa, decat experienta.🙂

One thought on “La joaca?

  1. Nu stiam ca iti place sa bati mingea.🙂
    In ceea ce priveste pescuitul,poate chiar sperii pestii, le canti ceva si sar direct in barca, sau in plasele de pescuit, saracii. =))))

Leave a Reply

