Shopping

1 mai dupa cum va povesteam il voi petrece la mare. Asa cum ar trebui s-o faca oricine. In fond cateva zile de relaxare mereu sunt bine venite pentru oricine. Cu sau fara ocazie evident.

Cam asa e si cu shoppingul la femei. Avem nevoie, n-avem nevoie de cumparat tot mai gasim mereu ceva sa ne placa: o pereche de pantofi, o rochita, o fustita, da parca vrem si niste balerini si o geanta si lista s-ar putea intinde pe inca 10 pagini lejer.

Ei bine pentru ca tot plec la mare imi doream o rochie suficient de versatila incat s-o pot purta lejer cu niste balerini, cu care sa ma pot plimba pe faleza, dar sa pot si intra intr-un restaurant fara ca lumea sa se uite ciudat la mine.Helen Boutique by Dan PUIU - Poza-1499-IMG_3068-1500x2244

Credeti-ma pe cuvant ca e al naibii de greu sa fii femeie. Hmm desi daca ma gandesc mai bine e greu sa fii femeie si sa fii limitata de buget atunci cand iti cumperi ceva. Pe de o parte e mai bine pentru ca ai tendinta de a cumpara chestii cu adevarat utile si pe care sa le poti asorta intre ele.

Dupa un research pe net am ales o rochie rosie de la Helen Boutique. Mie nu mi-a placut niciodata rosul, rochia este si pe varianta neagra, dar de aceasta data am preferat rosul. Poate ca ar fi nevoia de-o schimbare.

Cerinta initiala a fost o rochie lunga si vaporoasa. Daca nu mi-am setat si culoarea in cap evident ca am putut alege rosul fara absolut nici o problema. Evident am dat comanda si asteptam cu sufletul la gura sa vad cat de bine mi se potriveste ce-am luat din moment ce pretul a fost infim.

Ei bine pot sa spun ca sunt pe deplin multumita, de fapt nu chiar, sunt nemultumita ca nu am mai avut bani de inca vreo 10 rochii. :)) Ca orice femeie nu? Croiala a fost perfecta, materialele exact cele mentionate la descriere si raportul calitate pret satisfacator.

Rochita a ajuns in 2 zile si asta pentru ca am livrat comanda pe seara. Ceea ce m-a multumit a fost faptul ca rochita arata exact ca-n poze si daca e ceva sa apreciez la acest site e ca tipele din poze nu sunt 90-60-90 si imi pot face o imagine mai buna despre cum ar sta o anumita rochie pe mine. Acestea fiind spuse spor la shopping.

Leave a Reply

