Fa sa fie lumina?

La noul birou am o lumina chioara care ma oboseste ingrozitor astfel ca am propus sa ne cumparam niste becuri magic led. Evident ca toata lumea m-a considerat o sclifosita pana cand si-au dat seama de ce am vrut aceasta schimbare.

La munca stau toata ziua cu ochii in calculator. Din pacate si acasa fac acelasi lucru pentru ca intre job si alte proiecte personale nu prea mai am timp de nimic. Poate doar ocazional cand mai las un weekend liber si inchid telefonul sa nu aud de nimeni 2 zile. Una dintre chestille importante pentru mine e lumina. Lucrand foarte mult nu-mi permit niste becuri care sa-mi oboseasca ochii, iar lumina naturala nu e prezenta si noaptea.bec-led-20-w-e-27-alb-cald-1w-600x600

Poate ca multi nu stiu dar sursele de iluminat led ofera beneficii atat economice cat si pentru sanatate. In fond lumina e importanta si nu vreau sa-mi nenorocesc ochii mai mult decat o fac deja. Evident multa lume nu stie inca de ele pentru ca au aparut relative recent in Romania, iar cei care le-au introdus la noi sunt cei de la MagicLed.

Veti fi tentati probabil sa fugiti mancand pamantul atunci cand veti obseva ce preturi au astfel de becuri, dar calitatea primeaza. Mai ales atunci cand e vorba si de birouri sau alte spatii de aces gen. In fond toti vrem costuri reduse si profit cat mai mare.

Ei bine s-a strambat putin din nas cand am venit cu aceasta schimbare si noua fiind in firma, dar mi s-a spus ca-mi vor lua in considerare optiunea. Evident primii in biroul carora s-au schimbat becurile au fost sefii. Dupa ce si-au dat seama ca am avut o idee chiar buna s-a facut schimbarea in toate birourile firmei. Slava Domnului ca cei de la Magic Led sunt destul de rabdatori si ofera cateva beneficii. Pentru comenzi mai mari am inteles ca au oferit si un mic discount plus de asta livrarea a fost rapida, iar calitatea produselor incontestabila. Eu evident ca stiam asta deja din moment ce vorbeam din experienta in momentul in care am venit cu ideea. Mai greu e cu cei care nu prea aveau incredere, dar intr-un final s-au convins si ei ca becurile cu led sunt o sursa mult mai convenabila ca becurile cu filament sau cele economice.

Leave a Reply

