Care-i treaba cu bucataria?

Ei bine, femeie fiind, la un moment dat trebuia sa ma apuce si pe mine pasiunea gatitului. Evident prima problema a fost cea a ustensilelor pentru ca gatit, gatit, dar cu ce sa gatesc cand eu nici macar o sita sau un polonic n-am in casa. Primul pas era sa-mi cumpar ustensile de bucatarie.

Multa vreme n-am considerat deloc necesar sa am utilata bucataria pentru ca din cauza programului nebun ce-l am mereu sunt pe drumuri si mai apuc sa mananc din an in pasti printr-un mc drive sau un fast food.

Cam peste tot unde am fost am gasit ustensile de bucatarie din diverse materiale mai putin inox. Majoritatea raspunsurile care le primeam erau ceva de genul: “-Sunt prea scumpe domnisoara! Cine credPH-12807_enl-500xauto_0eti ca ar cumpara asemenea ustensile de bucatarie??”. Imi venea sa le zic vreo doua de dulce, dar am decis sa ma feresc de riduri si sa fac un research pe google pentru a-mi cumpara ceea ce aveam nevoie.

Treaba aparent usoara. Si nu neg chiar asa a fost. Zici ca pe net au rasarit obiectele necesare in bucatarie ca ciupercile dupa ploaie. Mai putin cele bune calitativ. Evident. Doar nu va asteptati sa nu fie nici macar o problema nu? :))

Pana la urma mi-am gasit ceea ce cautam la comenzi.ro Am ajuns pe site-ul lor din https://www.facebook.com/ComenziRo mai exact pagina lor de facebook. Pe langa ustensilele alea “scumpe” de bucatarie am mai gasit vreo 2-3 chestii care le-as putea utiliza in diverse situatii asa ca site-ul mi-a ramas in bookmarks la chrome.

Livrarea asa cum ma asteptam a fost promta. Am plasat comanda dimineata, iar a doua zi deja ma puteam apuca de bucatarit. Ca mi-a trecut mie pasiunea in doua zile asta e cu totul alta poveste, dar cel putin acum am o bucatarie mai plina cu o strecuratoare si ce mai era necesar la finalul gatitului: polonice, palete si alte obiecte ce nu le-as putea identifica acum la prima vedere, dar cu siguranta imi voi da seama la ce folosesc cu timpul. In fond nu vreau sa concurez la master chef cand eu abia merg la cursuri de gatit.

Recunosc din tot setul meu de ustensile cea mai incantata sunt de tirbuson pe care l-am si folosit atunci cand am desfacut sticla de vin. Da, da, stiu, ideea era sa gatesc nu sa candidez la un post de barmanita, dar dupa o zi de munca ce poate fi mai relaxant ca un pahar de vin rosu si o tigara?

One thought on “Care-i treaba cu bucataria?

Leave a Reply

