Acvila

Iesind cu prietenii la o cafea, o bere, doua, sa ne relaxam am inceput sa discutam, despre ce iubesc barbatii mai mult. Masinile, evident. Iarna a trecut demult, si a venit timpul sa schimbam anvelopele de iarna cu unele noi de vara, si un prieten care a facut deja treaba asta, ne-a recomandat Acvila Romania,gasesti tot ce te intereseaza la ei, si au preturi pentru toti, nu ca altii. Ofera garantie 24 de luni si livrare rapida.

Un prieten care are o mica pensiune la munte si detine 5  ATV-uri, a fost interesat, daca nu au anvelope si pentru ATV-uri, bineinteles, ca au, primesti si discount, daca alegi sa cumperi mai multe. A comandat chiar de unde eram, de pe telefon,simplu si usor, in 2 zile au ajuns, baieti seriosi. Gasesti anvelope de diferite dimensiuni pentru orice: autoturisme, camioane, atv-uri, agroindustriale.Numai bine ne-am comandat fiecare ce aveam nevoie. Doi dintre prietenii mei sunt anteprenori si se ocupa cu agricultura, si au foarte multe utilaje, habar nu am cum se numesc, si cum arata fiecare, bine, probabil un tractor pot si eu sa recunosc.anvelope-bkt-sports-at-109-14570-r6-0

Este foarte greu sa gasesti anvelope de calitate, si durabile. Nu poti risca siguranta ta si a pasagerilor cat si a celorlalti participanti la trafic.Anvelopele uzate cresc semnificativ riscul de explozie si acvaplanare, asa ca de ce sa risti ? Am scapat usor dupa o explozie, la pneul drept fata, dar  am experienta de 20 de ani la volan, fiu-miu este incepator, are permisul luat de 6 luni, asa ca nu pot risca, sa ii las masina pe mana, fara anvelope noi.

Personal imi plac masinile sport, asa ca am nevoie de anvelope de calitate, motiv pentru care am ales Pirelli. Pirelli, este al cincilea cel mai mare producator de anvelope din lume si furnizorul de pneuri pentru Formula 1.  Am comandat anvelopele luni si miercuri seara deja le aveam puse pe masina. Si cine bine aratau, mi-am luat pereche noua de anvelope, si zici ca am schimbat masina.

Si nu sunt singurul pretentios, insa gasesti tot ce ai nevoie. Un alt prieten fiind pasionat de off-road, si-a cautat si el un set nou de anvelope, si ce sa vezi, si-a gasit, si erau la promotie chiar, cu 30% mai ieftin. Un altul dupa o calatorie la munte, o mini vacanta, asa in fuga, nu mai are curaj sa puna pe masina, decat anvelope Runflat! Cum portbagajul este mic, si iubita nu poate pleca 3 zile la munte fara unul, nu doua, chiar 3 geamantane pline cu haine, a trebuit sa renunte la roata de rezerva, doar ce se poate intampla ? Pleci 3 zile la munte.🙂 Se poate intampla sa faci pana pe drum, in mijlocul lui nicaieri, sa nu ai roata de rezerva la tine, si nici anvelope runflat. :))) Asta da vacanta, stai si astepti cu orele pana vine cineva cu o masina de la o firma specializata sa te ajute, si mai cheltui si o caruta de bani, cand puteai sa ai roata de rezerva cu tine, sau de ce nu, si mai bine, anvelope Runflat si scapi de griji.

One thought on “Acvila

Leave a Reply

