Colt de liniste!

plaja-Benagil

Incet, incet am ajuns si la deschiderea sezonului estival. 1 mai marcheaza official venirea verii in mintea tinerilor inclusiv a mea desi e luna de primavara. Sunt indragostita de mare, de soare, de apa si de tot ceea ce are legatura cu soarele.

Dintotdeauna am urat iarna. Nu e sezonul meu favorit, dar din pacate nu-l pot scoate din calendar. 1 mai e doar o alta ocazie sa-mi revad prietenii de la ā€œAerolinesā€ si de a rezerva bilete avion pentru Portugalia. Acest 1 mai va fi vacanta ireal de frumoasa pe care mi-o ofer singura si pentru care am muncit cateva saptamani la foc continuu.

Imi doresc cateva zile doar cu mine, zile in care sa ma pierd pe faleza si sa ma amestec in multime. Zile in care sa simt cum mi se scufunda talpile-n nisip si cum valurile mi se izbesc violent de glezne. Imi doresc o noapte, doua in regiunea Algarve a Portugaliei, o noapte sa privesc cerul printr-o fereastra a naturii. Vreau sa pot sta linistita, sa vorbesc cu mine, sa vorbesc cu stelele si sa simt ca nimic nu ma mai poate atinge.

Portugalia nu mi-a placut in mod deosebit pana n-am vazut pozele unei prietene si atunci m-am indragostit. De plaje, de nisip, de stanci, de valuri, de albastrul interminabil si de mixul colorat de oameni. E foarte greu ca un loc sa-mi inspire liniste, sunt avida sa-mi gasesc linistea in tot tormentul sufletesc de care am parte, dar devine din ce in ce mai greu. Poate din acest motiv am ales sa plec si singura. Evident daca voi avea orice problema cu ceea ce tine de cazare sau transport cei de la Aerolines vor fi prezenti la distanta de-un apel telefonic. Poate din acest motiv nu sunt stresata catusi de putin ca plec intr-o tara straina in care limba oficiala nu e engleza.

Sper doar sa am timp sa reusesc sa vizitez Serra da Estrela, o zona superba rupta din filmele fantasy. Flora impresionanta, piatra de rau, peisaje pitoresti si foarte putine masini. Imi doresc sa ma rup de luma cel putin cateva zile. Sa stiu ca pot pune telefonul pe silent si ma pot bucura la propriu de ceea ce-mi ofera lumea in care traiesc. Vreau sa ma bucur de mirosul marii, vantul care-mi biciuieste pielea, peisajele care sper eu sa ma calmeze si o noapte dormita sub cerul liber. Ce-mi pot dori mai mult de-atat?

One thought on “Colt de liniste!

Leave a Reply

