Morminte

0ae66101ed9f2c01e418aa467f388d2d Am cunoscut si dragostea, am cunoscut si ura si indiferenta si un amalgam de multe alte sentimente. Printre cele mai rele a fost probabil fericirea. Constat tot mai mult ca-mi place sa fiu incompleta. Sa-mi demonstrez mie ca ma pot culege de pe asfalt si ma pot reintregi la nesfarsit.

O fac treptat, departe de ochii lumii fara vreun sunet. Pur si simplu imi place sa vad lumea in flacari la fel cum imi place sa-mi ciobesc sufletul doar pentru a-l face sa renasca din cuvinte. Citisem undeva, nu retin bine unde, ca dragostea e o forma de vandalism. Gandul m-a purtat spre tine. Nu stiu daca toata dezordinea ai provocat-o tu sau mi-a placut mie sa ma ruinez singura.

Nu stiu daca ma durea sa-mi crestezi durerea in carne sau ma delectam cu senzatia de-a ma pierde pe mine pentru tine. E atat de greu sa ingropi povestile nespuse. La fel de greu e sa sapi groapa si pentru cele spuse de prea multe ori. Am vrut sa ma ingrop pe mine. Am decis ca e mai bine doar sa-ngrop sufletul. Si povestea noastra o data cu el.

Stii, soarele iubeste atat de mult luna incat moare zilnic s-o lase sa respire. Dragul meu eu nu sunt nici soare nici luna. Sunt ambele si refuz sa mor pentru ca altcineva sa traiasca. Am invat sa nu mai cred prea multe, am invatat sa nu mai iubesc prea mult si in nici un caz sa nu sper prea mult pentru ca tot acest prea mult de-a lungul timpului m-a ranit extrem de mult.

Iti vei dori sa mai fiu acolo sa ma iubesti. Vei dori sa fiu langa tine, sa te ascult, sa te mangai si sa nu-mi simti lipsa. Vei dori tot ce ti-am oferit neconditionat. Nu te mai obosi sa-ntorci privirea. Voi fi demult plecata. Singura sau cu altcineva, dar cu siguranta mult mai fericita decat am fost alaturi de tine.

Acum, nu mult timp, dorintele mele incepeau cu tine, azi dorintele mele incep cu mine. Mi-au inghetat palmele. Am incercat prea mult timp sa te incalzesc pe tine. M-ai lasat sa te las fara sa clipesti. Nu as vrea vreodata sa iti mai doresti sa te vreau. Ochii mei au grija sa deschida portile iadului. Le vei iubi caldura, dar portile alea vor ramane inchise pentru tine.

Am fost aproape sa fim.

4 thoughts on “Morminte

Leave a Reply

