Fantezii

64fa7ad67801e17e27837507a267c759

Strange-ma in brate si ucide-mi sufletul. Imi urca pulsul, imi scade din nou, inghet si ma dezghet ori de cate ori gandul imi zboara la tine. Trage-ma mai aproape, prinde-ma de mana si nu-mi da voie sa plec. Te-am cautat atat de mult pana te-am intalnit.

Imi vibreaza pulsul dupa cum respiri, pasesc atat de gresit precum o faci si tu. Imi atingi corzile sufletului in zeci si mii de feluri. Imi tai respiratia ori de cate ori imaginea ta imi invadeaza retina. Iti aud vocea si acolo unde nu e. Ca un tic-tac continuu, doua clape de pian ce-si canta necontinit ritmul, isi plang esecul, inca isi mai doresc fericirea. Unde ne-am pierdut noi? Pe care drum?

Mi-am purtat visele prin mintea ta. Te-am lasat sa vezi lumea prin ochii mei. Nu era mai roz. Mi-ai scormonit pana-n cel mai negru colt de suflet. Mi-ai luat cu forta si ce vroiam sa-mi lasi. Ai deschis cufarul ala blestemat, cufarul ala in care mi-am ascuns si temeri si frici si defecte. Mi-ai etalat cele mai rele parti ale mele si mi le-ai fluturat prin fata ochilor ca pe-un evantai in toiul verii.

Iti simt atingerea atat de vie. Mana ta plimbandu-se pe spatele meu, buzele tale in palma mea, respiratia ta in ceafa, trupul tau atat de viu langa un suflet prea chinuit de proprii demoni. Ochii tai ma dezbracau de tot. Simteam privirea ta cum imi citeste fanteziile de parca ar fi fost jurnalul diminetii. Intr-un oarecare fel era. Cea mai buna fantezie era cea pe care noi o reinventam in fiecare zi. Un sarut, o noapte, o imbratisare, cateva clipe, o despartire, o revedere, o privire. Undeva intr-un pat, pe-o masa, pe-o banca, pe-un peron de gara, seara, in miezul diminetii, in toiul noptii.

Atat de avizi unul de celalalt, atat de defecti pentru ceilalti, atat de perfecti pentru noi. Daca m-ar intreba acum cineva cum am contribuit la asasinarea sufletului meu i-as spune ca te-am iubit pe tine. Da, a fost cea mai buna forma de autodistrugere.

Leave a Reply

