Prea tarziu

“Mai tarziu” devine “prea tarziu”.

Imi lipsesti mai mult decat te-as fi putut iubi vreodata. Nu stiu ce e mai greu; faptul ca toata povestea asta nu s-a terminat in nici un fel sau faptul ca au ramas atat de multe nefacute.

Nu stiu ce ma omoara. Lipsa ta, sau trecutul nostru? Drumul spre tine m-a inecat cu totul.

Si cand te gandesti ca intre iubire si ura sta doar o treapta. Am pasit-o de multe ori. Durerea de a te uri pe tine era atat de insuportabila incat nu reuseam sa urc mai sus. Preferam sa cobor intr-un trecut atat de bine conturat in mintea mea incat nici cei mai buni pictori nu puteau sa-mi schimbe amintirile.

M-am pierdut de zeci de ori incercand sa ajung la tine. M-am pierdut atat de rau incat nu mai gasesc nici femeia care-am fost. Greseala dupa greseala, un suflet schimbat de la zi la zi, masti ce tot cadeau, o inima din care mai pierdeam cate-un ciob.

Mi s-au golit ochii. Si de lacrimi, si de vise si de stralucire.

Mi-am pierdut sufletul. Si de oameni, si de mine, si de trup.

Mi-am pierdut visele. Cu tine, cu mine, cu noi.

Mi-am pierdut timpul. Al tau, al meu, al nostru.

6 thoughts on “Prea tarziu

Leave a Reply

