Suflete

wpid-img_200273478821923

“-Cum te simti cand ei revin dupa atata timp?

-Indiferenta.”

 Atat de multe greseli, atat de multe pacate… Atatia demoni ce ma privesc speriati. Imi zambeau atat de fragil la inceput. Nu ma credeau capabila de-a ma juca cu viata. Paream genul de persoana careia sa-i placa mersul pe asfalt, dar, am ales tocurile si mersul pe sarma. Nu mi-au placut niciodata jumatatile de masura.

Mi-am vandut sufletul nebunilor si alaturi de ei am ridicat sarma la inaltimi ametitoare. Nimic nu mai era suficient. Nimic nu-mi mai facea inima sa trepideze. Mi-am ascutit atat de bine colturile sufletului incat aproape nimeni nu era capabil sa-mi cucereasca fortareata. Am fortat oamenii normali din viata mea sa traiasca la fel.

Mi-am ales cu grija rochia. Neagra si lunga. Nu decoltata, trebuia sa ma privesti in ochi. Dresurile luceau timid si vedeai dantela prin crapatura adanca. Tocurile la fel de inalte ca visele mele. Nici macar o pata de culoare. Doar pe buze rosul sangeriu. Te priveam insistent. Iti citeam in suflet. Pentru tine 1+1 facea noi. Pentru mine 1+1 nu exista. Pentru tine 2-1 era doar 0. Pentru mine 2-1 insemna victorie. Atat de diferiti. Tu, atat de cald. Eu, atat de rece.

Am vrut sa dansam. Stiai ca trebuie sa ma tii strans. Aveam probleme cu echilibrul. Dupa atata mers pe sarma nu mai stiam cum sa ma tin pe picioare calcand pe asfalt. Ei ne priveau. Atatia ochi rautaciosi. Mi-am afundat privirea in umarul tau. Iti simteam mainile atat de calde, agitatia sufletului tau, pulsul gonind printr-o mie de ganduri. Iti era si tie frica sa nu cad. Ar fi fost un esec pentru amandoi.

Pe margine toti sorbeau vinul din pahare si asteptau sa vada finalul. Ma lasam condusa de tine. De cate ori vroiam sa-ti dau drumul, de tot atatea ori ma trageai mai aproape de tine. Nu stiam daca-mi place, stiam doar ca nu trebuie sa fac nimic. Stiam ca totul tine de tine si de asta aveam nevoie atunci.

Priveam fugitiv in jur. Imi era frica si simteam nevoia sa fug. Sa ma ascund… de tine, de ei, de tot ceea ce se intampla. Nu mai stiam demult ce-nseamna doi. Nu stiam daca ai sa vii dupa mine. Nu stiam daca sufletul tau imi putea adaposti toti demonii.

6 thoughts on “Suflete

  1. A trebuit sa citesc de doua ori: o data cu ochii mei si o data cu ochii visatorului din mine. Cred ca o iau razna. Ma pierd in subtilitate si sens. Voi fi atent la urmatoarea ta insemnare. Sunt foarte curios ce vei scrie. Mai scrie! Mai scrie!

  2. Da! Deci m-au miscat profund articolele tale. Nu le-am citit pe toate, insa m-am regasit in multe din ele. Nici nu stiu daca am curajul sa le citesc in intregime, pantru ca imi dau palpitatii… Si cred ca avem si ceva in comun : faptul ca ne place sa ne complicam viata, ma refer la cea personala… Si da, o relatie esuata, un barbat care ne-a ranit, ne poate schimba in niste persoane reci, care si-au pierdut increderea si care prefera sa se retraga dintr-o relatie decat sa fie dezamagite din nou. O concluzie la care am ajuns este ca NU MERITA NICIODATA sa ne intoarcem in trecut si nici sa continuam cu aceeasi tipologie de partener / relatie, care ne-a distrus in trecut. Sa nu uitam ca inainte de inima exista ratiunea care e mult mai importanta, incluzand aici si respectul de sine. Iti doesc multa fericire!

Leave a Reply

