Motive

tumblr_n57mi4rywy1sfkt7so1_500

“No reason to stay is a good reason to go.”

E doar o stare. As vrea sa iti pot spune cum te-am uitat. Nu am reusit s-o fac. Trec zile, sterg amintiri si tot mai raman atat de multe ce nu pot fi uitate. Simt ca ma asculti chiar si atunci cand nu vorbim. Simt ca-mi lipsesti chiar si-atunci cand te uit. Ne-am potrivit atat de bine incat eram defecti impreuna. Nu stiu daca mi-ai inteles vreodata sufletul. Stiu sigur insa ca l-ai atins. Si suflet si trup de zeci de ori. Am fost a ta si n-am mai fost. Noi nu aveam nevoie de haine. Eram atat de perfecti impreuna incat paream defecti pentru restul lumii. Intr-un final am intampinat erori in a ne citi unul pe celalalt.

Au ramas atat de multe nespuse. Atat de multe care si daca ar fi fost spuse nu ar fi schimbat nimic. Nu ne-am schimbat unul pe celalalt. Nu ne-am schimbat nici macar separat. Am construit doar mai multe ziduri in jurul nostru… Mai multe ziduri incat nu am mai reusit sa ajungem unul la celalalt. In locul unei fortarete pentru lumea intreaga noi am ridicat un labirint in care ne-am pierdut unul pe celalalt.

Ne intalneam sporadic in intuneric, iti simteam atingerea… Buzele prea grabite, mainile infometate, pulsul ce isi oprea fuga atunci cand erai langa mine, trupul cald ce ma topea indiferent de stare…

Ne intalneam sporadic in intuneric, imi simteai atingerea… Buzele presate de greutatea gurii tale, durerea ce o resimteam in momentul in care iti simteam atingerea, linistea sufletului meu cand pulsul tau o lua o pauza, trupul incalzit de tine…

Indiferent cat as fi simtit pentru tine, indiferent cat de bine ar fi fost, tu nu erai pregatit. Nu erai pregatit nici pentru mine, nici pentru alta. Te simteai mai bine gandindu-te ca plecam eu din viata ta. Eu am plecat doar din cauza faptului ca tu m-ai fortat s-o fac. Nu o data, nu de doua ori ci in repetate randuri.

Am incercat sa inteleg, nu am reusit. Trecutul tau era practic inexistent pentru mine. Existai doar tu. Un om al prezentului. Fara trecut, fara vreun plan de viitor. Stiam tot ce iti doresti, din pacate, doar pentru ora respectiva. Nu stiam ce ti-ai dorit inainte sa ma cunosti. Nu am stiut nici ce-ai dorit pe viitor.

Am incercat sa repar, am esuat lamentabil. Nu aveai vreun manual de utilizare. Eu nu intalnisem vreun barbat ca tine. Am luat ciocanul si am incercat sa spag zidul. A ramas intact. Am luat cheia incercand sa deschid usa. Nu se potrivea. Am incercat sa sparg geamul, dar am uitat ca nu pot zbura la inaltime.

Am incercat sa astept… Cred ca aici m-am descurcat cel mai bine. Ca o optimista in pragul sinuciderii am stat langa tine, pentru tine.

Indiferent care dintre noi l-ar fi lasat pe celalalt, unul dintre noi ar fi ramas mereu in urma.

Intr-un final am renuntat.

51 thoughts on “Motive

    • Multumesc…🙂 Cred ca totul vine din urma trairilor si experientelor.. Poti scrie frumos chiar daca nu ai avut o viata frumoasa, dar in nici un caz nu poti scrie profund daca nu ai trait sau simtit profund.

      • “nu poti scrie profund daca nu ai trait sau simtit profund” You would be amazed. Atata timp cat simti poti trai orice chiar daca nu este real. Tocmai asta e partea frumoasa cu simturile. Eu chiar imi amortesc simturile si totusi reusesc sa te simt profund si sa scriu la fel. De abia astept momentul in care voi avea curajul sa simt fara bariere.

  1. Întradevăr scrii foarte frumos.Dar nu-mi dau seama, dacă această stare te distruge, sau te face mai puternică….
    Uneori lucrurile se schimbă prea repede…prea des…

  2. Am trait si traiesc ceva asemanator cu ceea ce am gasit aici ! Acum incerc sa-mi ucid sentimentele si sa-mi reprim dorintele . Nu stiu daca o iubesc sau o urasc…..!

    • De ce sa condamni ceva ce candva a fost frumos si a insemnat ceva pentru tine?🙂 Bucura-te pentru ca amintirile raman indiferent de ce se intampla in continuare.

  3. Hmm… cand scrii asa… imi vine sa iti raspund in modul meu printr-o insemnare, sa o transform pe “ea” in tine, sa o transpun in starea ta si sa-i ofer eliberare… Nu stiu, vedem. Poate incep sa-mi pierd mintile🙂 Oricum m-am razgandit, voi citi ce scrii mai nou miscandu-ma spre trecut si cand voi simtii destul, voi scrie. Acum… sper sa nu fiu nevoit sa citesc doar o insemnare pe zi.😀

  4. Oh yeah, intrebare: suntem vreodata pregatiti cu adevarat pentru dragoste? Oricat ne-am pregati va fi de fiecare data surprinzatoare.

  5. De ce ti-am citit insemnarea tocmai acum? Sunt la munca si imi trec nu stiu cate idei prin minte, imagini, scene, vorbe. Dumnezeu mai are chef de munca acum caci eu sigur nu! You little lady are sooooo nsfw (not safe for work)😀

Leave a Reply

