Alb

crashing_waves_1_by_acridmonkry-d7070fiSi vine momentul in care esti din nou pus in fata unei decizii. Momentul ala la care stai si te gandesti zi si noapte la tot. Noaptea gandesti una, ziua faci alta, iar spre seara o iei de la capat.

La 20 de ani credeam ca dragostea e totul. Nu intelegeam de ce nu functioneaza o relatie in care doua persoane se iubesc. De ce nu ar fi fost suficiente sentimentele si cerul pentru un maine mai bun? Mai tarziu am inteles ca si linistea joaca un rol destul de important in evoluarea unei relatii. Momentul ala in care nu faci nimic si totusi ti-e bine.

Uneori m-am gandit si la cel de langa, uneori m-am gandit doar la mine. Am incercat sa gasesc si un echilibru. Nu am reusit s-o fac. Am iubit pana m-am facut una cu asfaltul, am distrus oameni pana ce nu au mai ramas decat ruine in urma mea. Mi-am jucat rolul de ambele parti ale baricadei cu eleganta si manusi din catifea.

Am purtat razboaie in care eu eram propriul inamic. Uneori am castigat, alteori m-am pierdut pe mine. Am iubit in atatea feluri incat nu reusesc sa mi le amintesc pe toate. M-am razbunat in tot atatea feluri. Am lovit in si mai multe feluri. Cand mi s-a oferit un suflet pe tava am facut atatea experimente incat mi-a murit in palme. Apoi am luat-o de la capat. L-am resuscitat si l-am omorat din nou.

Am cautat fericirea orbeste. Am gasit-o de prea putine ori, iar atunci mi-a alunecat printre degete. Poate pentru ca niciodata nu am stiut ce e fericirea pentru mine. Am vazut fericire in valuri ce se inecau la mal, am vazut fericire cand s-a rupt cerul in doua si a secat de lacrimi, am vazut fericire iarna cand totul murea in jurul meu.

Am purtat doliu cand soarele rasarea pe-o strada uitata de viata.

Azi port alb.

Soarele rasare printre ruine.

8 thoughts on “Alb

Leave a Reply

