Frunze de salcam

39296de107f1aac17d31fbdc5baabf0b-d6yfitb

 

E inca vara… mi se scutura frunzele salcamului in par. Simt ca toamna nu mai are rabdare. Fiecare zi e doar un alt maraton intr-un decor demonic de unde nu-mi gasesc iesirea. Inainte eram prima la sosire, iar acum ce rost mai are sa obosesc din moment ce la rasarit o iau de la capat. As vrea sa imi fi gasit directia, as vrea sa cred ca la un moment dat nu va mai fi nevoie sa alerg spre nicaieri. As vrea sa cred ca frunzele salcamului vor mai trai suficient incat sa viseze.

As fi vrut sa fie usor sa fiu eu. Nu mai e demult. Am dat jos atatea masti incat singura ce mi-a ramas e una sarcastica. Ma intreb daca mai sunt in stare sa schitez vreun zambet. Fugitiv ma mai gandesc la tine. Persistent incerc sa-mi tatuez chipul tau pe retina… Inainte te vedeam oriunde, acum nu te mai simt nicaieri. Nu e ca si cum as fi singura insa e obositor sa traiesc cu o amintire.

As prefera oricand sa te uit decat sa imi amintesc mereu de tine. Te incapatanezi sa-mi crestezi pe suflet cuvinte si ma fortez sa raman oarba la imagini. Le simt in carne si le descifrez de zeci de ori in fiecare clipa cand imi amintesc de noi.

8 thoughts on “Frunze de salcam

  1. Oare esti atat de visatoare la un singur el, sau e doar un el ce il vezi in fiecare din barbatii din viata ta? Oricare ar fi varianta, mi se pare la fel de trista ca si imaginatia mea. Dar mno, tocmai asta e frumusetea imaginatiei, fericirea gasita in nefericire.

  2. Daca imi spui acum ca e real si a ramas langa tine atata timp… atunci tipul ala merita un premiu si o imbratisare de la mine. :))

  3. Uhm… nu doream sa zic ca esti insuportabila… doream doar sa evidentiez cat de greu e sa mentii o relatie in decursul anilor. Sorry, no ofense intended.😦

Leave a Reply

