Razboi

 

Alerg intre ecouri. In orice sunet iti aud vocea. Sunt obosita. As vrea sa ma opresc. Cad. Ma ridic. Alerg. Ma impiedic. Strig. Ma ridic. Alerg. Fug pana la celalalt capat

this_is_war_by_czarinnna-d52d70ade lume. Tu nu vei fi acolo, dar vocea ta da.

Sufletul te uita. Stelele se sting. Soarele apune. Vine intunericul. Alerg. Cad. Cascada. Ma ineaca apa. E o senzatie de bine. Ma scufund. Sufletul moare. Ma ridic. Frigul ma cuprinde. Sufletul a ramas acolo pe fundul apei. Acum sunt doar eu, fara nici o urma de tine. Esti undeva in spatele meu. Incerci sa ma prinzi. Nu-mi mai pasa. Pica hainele una cate una. Te uiti ciudat si te intrebi ce fac. Uit de tine. Mi-am inecat sufletul a suta oara pentru a simti vantul a mia oara. Imi brazdeaza rani pe spate. Inca mai curge sange. Asta inseamna ca traiesc. Ranile se vor vindeca. Cicatricile vor ramane.  Nu ma atinge. Ai mainile reci. Ca sufletul. Acum suntem egali. Am mainile reci. Suflet? L-am omorat.

 

Acum putem juca fair-play. Acum te pot invinge cu armele tale. Ai facut din dragoste un camp de lupta. Nu-mi pasa. Nebunii stau in prima linie. Nu te vad. Eu insa mai alerg doar in diagonala. Ajung langa tine. Iti zambesc.

Sah mat!

O lupta fara invingatori. O lupta in care ne-am pierdut pe noi. Sufletele au fost victime colaterale. Stii sa traiesti fara suflet? Aici ai sa pierzi regimente intregi. Eu am facut-o de n ori inainte de a te cunoaste pe tine. Sunt pregatita. Sper ca si tu.

 

2 thoughts on “Razboi

Leave a Reply

