Nu ma misca.

Falling_Slowly_by_WingsOfAHeroMi-am dat manusile jos sa pot atinge trecutul. Mi-am dezbracat hainele sa-mi las sufletul sa plece. Am atins reflexia din oglinda doar pentru a ma mai simti vie.

Deschide-ti usile si lasa-ma sa intru. Probabil ma voi prabusi in fata pragului. Ridica-ma, coase-mi aripile la loc, imbraca-ma in alb si aminteste-mi ca am fost inger candva demult.  Nu am stiut sa scriu din prima incercare. M-a invatat sfarsitul cum sa aranjez cuvinte pentru un nou inceput. Nu le-am asezat niciodata bine. Inceputurile au fost mereu defecte pentru ca niciodata “noi” nu a avut un sfarsit. Dupa fiecare cadere ma culegeam de pe asfalt si-mi transformam ranile in metafore. Sufletul mi s-a ascutit de-a lungul timpului. Acum? Si eu ma tai in el. Aripile? Nu mai reusesc sa ma ridice de la pamant. M-au ingreunat lacrimile ce s-au adunat in ochi.

Nu ma misca. Vreau sa uit de lume si lumea de mine.

One thought on “Nu ma misca.

Leave a Reply

