Blog – Pupile de pisica!

Inca un blog personal care merita citit. Fiecare traim diferit si ne exprimam diferit, dar toti vorbim despre aceleasi lucruri, sentimente si trairi. Inca un blog citit cap coada ce va invit sa-l lecturati cu placere. Ca de obicei mai jos mini-interviul cu autoarea blogului.

1.Cand a luatnastere Pupile de pisica si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Pupile de pisică a luat naștere, “oficial”, vara trecută, pe 23 iunie. Hah, bineînțeles, toate încep vara. Motivul? Eu. Nu știu, a fost așa, ceva spontan. De scris, scriam de mică, prostii pe foi și calculatoare pierdute. În seara cu pricina eram într-un moment din acela de te ajunge din urmă o dată la câteva luni. Ca să fiu sinceră, nu prea mă pricep să le vorbesc oamenilor, dar mă pricep să le scriu. Și-am spus că poate unii mă-nțeleg. Au înțeles.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Asta-i crudă. Țin minte că înainte de fiecare interviu pentru un job, îmi făceam temele cu întrebări posibile și răspunsuri. Eram plină de texte, mai puțin când ajungeam la ultima întrebare: “Spune-mi câte ceva despre tine.” Nu reușeam să răspund, plecam mereu cu un nod în gât, dacă mă-ntreabă? Îți spun ce culoare are părul meu dacă vrei. E roșu acum.Și asta e contestabil, până mâine nu se știe, vezi ce zic?

3.Care e postul tau favorit de pepropriul blog (+link) ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine? 

Postul asta inca nu exista. La asta sper si eu, sa ma scriu, o data, intr-o singura pagina. Cred ca cel mai aproape de asta, in momentul asta, ar fi Ai grija ca perversitatile hranesc. Textul acela-mi are radacinile ascunse. Citeste-l ti-am spus ca nu stiu sa vorbesc despre mine, trebuie sa ma vorbesc prin altii.

 4.Scrii cu regularitatesaucandai o anumita stare de spirit?

La-nceput obișnuiam să scriu zilnic, acum nu prea mai am timp. Acum scriu când obosesc.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scrisul pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

De ce aș renunța? Cum aș mai dormi?

One thought on “Blog – Pupile de pisica!

Leave a Reply

