Blog – Nasty thoughts!

Si pentru ca ne plac picanteriile si femeile cu initiativa iata ca aduc azi in atentia voastra blogul “Nasty thoughts“. Nu cred ca are rost sa-i mai fac o descriere pentru ca sunt sigura ca deja v-a trecut prin minte subiectul general al acestuia. Ca de obicei mai jos va pun la dispozitie mini-interviul acordat de autoare.

1.Cand a luat nastere Nasty Thoughts si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Nasty Thoughts a luat nastere acum 3 ani. Motivul pentru care am creat Nasty Thoughts a fost faptul că sefa mea de pe vremea respectivă îmi descoperise blogul ce îl aveam atunci, The Goddess, si am decis că trebuie să fac alt blog. Am mutat toate articolele pe acest blog si asa a luat naștere Nasty Thoughts. De aceea, primul articol de pe blog este datat 19 iulie 2010. Vroiam să scriu, vroiam să îmi continui aventurile si trăirile si în scris, dar nu vroiam ca cei din viața mea reală (cum nu vreau nici acum) să intre în viața mea intimă si personală; și mă refer la cunostinte si cunoscuti, colegi de serviciu, vecini si alții care nu îmi erau si nu îmi sunt nici acum foarte apropiati.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Pfffff. Cred că e cel mai greu task, dar încerc.

Contrar aparențelor, sunt o fire foarte sensibilă, deși în fața tuturor sunt Wonder Woman și pare că nimic nu mă poate doborî.

Îmi place să spun lucrurilor pe nume, deși, de cele mai multe ori, îmi cam bat cuie în tălpi.

Sunt o fire veselă, optimistă, extrem de comunicativă, sociabilă și prietenoasă, îmi place să cunosc oameni noi, nu suport prostia și aroganța, minciuna, ipocrizia și falsitatea.

Îmi place bărbatul care știe să fie bărbat și nu transformat în semi-femeie, cum sunt majoritatea celor din ziua de azi.

Sunt dependentă de telefonul mobil și îmi place tot ce înseamnă tehnologie nouă.

Ador mașinile și ador să conduc. Îmi place să călătoresc, chiar dacă nu am făcut-o de o bună perioadă de timp.

Ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici J

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog  ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Nu pot să spun că am un post favorit, dar pot să spun că am o categorie preferată, se numește The Kid Story și asta pentru că descrie perioada pe care am petrecut-o cu un bărbat care m-a dat peste cap complet, care m-a făcut să simt că trăiesc, care m-a făcut să mă simt mai femeie ca niciodată, un bărbat pe care chiar dacă nu l-am avut în întregime și nu-l voi avea niciodată, mi-a intrat la suflet, chiar dacă finalul a fost urât. Nu regret nimic, sunt bucuroasă că am avut ocazia să trăiesc o chimie adevărată și dacă ar trebui să repet experiența aș face-o din nou, fără vreo urmă de regret.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?                   

Nu scriu cu regularitate, scriu când simt, scriu când am ce să scriu, scriu când simt că am ceva de spus, scriu când am chef de scris, scriu când mă frământă ceva, scriu când sunt tristă, scriu când sunt fericită, scriu când îmi e dor să scriu.

5. Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Nu vreau să renunț pentru că îmi place să scriu și îmi place blogul. Dacă vreodată m-aș gândi să renunț, aș face-o din lipsa de timp.

Leave a Reply

