Blog – This world is really mad!

Incepem din nou cu recomandarile de bloguri. De aceasta data am ales pentru voi un blog al gandurilor personale, un blog al unui suflet de femeie, un blog in care scriitoarea isi deschide gandurile in fata voastra. Ca de obicei mai jos aveti si un mini interviu cu autoarea blogului This world is really mad.

1. Cand a luat nastere This world is really mad si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?

Numele blogului This world is really mad a luat nastere pe 2 ianuarie anul acesta. Am decis sa il incep pentru ca vroiam un loc unde sa scriu o parte din gandurile mele. La inceput a fost o joaca dar apoi am inceput sa primesc un feed-back pozitiv de la cititori si am decis sa il continui.

2.Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

Nu m-am priceput niciodata la a-mi face o descriere. Haha. Sunt in general o persoana cu un suflet cald si bun, uneori prea naiva, ce ar vrea sa schimbe cate ceva la ea insa nu are destula vointa sa o faca.

3.Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Postul meu favorit de pe blog este “Tu bati la usa?”.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Incerc sa scriu cat de des pot, insa anul acesta sunt foarte aglomerata cu admiterea. Depinde si de starea de spirit dar de cele mai multe ori scriu atunci cand imi vine inspiratia.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Nu cred ca as renunta sa scriu pe blog, sau cel putin nu prea curand. La inceput am fost cam sceptica insa acum a inceput sa imi placa si incerc sa fiu cat mai activa.

3 thoughts on “Blog – This world is really mad!

Leave a Reply

