2014

Nu-mi plac listele facute la inceput de an si uitate undeva la inceput de drum. Imi place insa sa visez. O fac ori de cat ori am ocazia. In 2013 am ratacit pe diferite drumuri incercand sa-mi dau seama care-mi place mai mult. In 2014 probabil am sa ma hotarasc.

Au fost zile bune, zambete, sentimente, lacrimi, despartiri, liniste sufleteasca, furtuni interioare si tot amalgamul ce vine la pachet cu o viata complicata. Nu am regrete. Poate as fi putut face mai mult, dar cu siguranta exista un motiv pentru care m-am rezumat doar la ce a fost.

Ca de fiecare data trebuie sa va multumesc voua celor care ma cititi desi stiu ca v-am cam neglijat in ultima vreme. Nu, nu am uitat de voi. Inca sunt atenta la comentarii, inca vad ca numarul vostru creste constant desi eu scriu tot mai putin.

Sper sa fie un 2014 mai bun, cu mai multe sentimente, cu mai multe complicatii, cu mai multe realizari, cu mai multe vise care sa devina realitate. Sper sa fie un an in care fiecare sa mai crestem putin. Un an in care sa mai bifam o experienta de viata, un an in care sa mai gasim un scop pentru a fi mai buni, un an care sa ne pregateasca si mai bine pentru urmatorul.

5 thoughts on “2014

  1. La multi ani!!!!sunt noua pe aici,azi am terminat d citit blogul,ironia este c l am gasit intamplator,am citit prima postare si inca una,iar si iar,nu m am putut opri pana nu l am citit cap coada;))in unele posturi m am regasit si nu oricum ,ci in fiecare cuvintel,in fiecare virgula in altele nu reuseam sa te inteleg,iar pe cele mai multe le ador…am inteles c esti o fata puternica,rezervata,nu te indragostesti des dar cand o faci te daruiesti cu totul,uneori vulnerabila,alintata alteori vulcanica(daca gresesc ma poti contrazice)…perfecta in imperfectiunea ta♡♡♡astept cu nerabdare noi posturi…un pup pufos d la Cosmina;)))

  2. Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

Leave a Reply

