Intre apus si rasarit

Feather_Stock_by_Kansheera_StockA trecut atata timp de cand am incercat sa ma feresc de a scrie. Ma feresc de a mai asterne pe hartie tot ce ma framanta. Viata mea e atat de complicata, o drama. Si nu pentru ca asa e destinul ci pentru ca imi place dramatismul.

Totul se transforma in basm sau in cosmar. Niciodata o cale de mijloc. Printese abandonate prin suflete pangarite, ingeri corupti de demoni, suflete prea slabite pentru a mai infrunta lumea in doi.

Exista atatea povesti banale pe care scriitorii le-au transformat in legende. Sentimentele noastre sunt atat de banale si cu toate astea noua ni se par apocaliptice. O despartire te face sa crezi ca lumea s-a terminat, o impacare te face puternic in fata oricarui obstacol, dar ce faci cand traiesti intre apocalipsa si facere?

Am reinventat iubirea iarna. N-am avut preferinta de vreme cand a fost vorba de sentimente. Am pierdut bucati de suflet asa cum furtunile spulbera norii. M-am pierdut de-atatea ori pe drum, la fel cum zorii zilei isi traiesc scurta viata intre apus si rasarit.

2 thoughts on “Intre apus si rasarit

  1. si dac-ar fi sa complic si mai mult lucrurile as spune ca fiecare rasarit nu e altceva decat un apus si fiecare apus nu e altceva decat un rasarit😉

Leave a Reply

